|
| Genoplive død mobil Fra : Henrik Stidsen |
Dato : 22-10-07 16:47 |
|
Jeg har lige fået nyt simkort fordi det gamle (muligvis) er defekt. Satte
det nye i og tændte telefonen igen - eller, jeg prøvede for telefonen
nægter simpelthen at tænde. Ingen kontakt overhovedet - end ikke at sætte
laderen i giver det mindste livstegn.
Nogen ide om hva jeg ka gøre for at få liv i den igen? bare længe nok til
at kunne hente nyeste version af min kalender og telefonbog ud af den...
Det er en K610i.
--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
| |
iSteen (22-10-2007)
| Kommentar Fra : iSteen |
Dato : 22-10-07 17:50 |
|
Henrik Stidsen <henrikstidsen@gmail.com> wrote:
> Jeg har lige fået nyt simkort fordi det gamle (muligvis) er defekt. Satte
> det nye i og tændte telefonen igen - eller, jeg prøvede for telefonen
> nægter simpelthen at tænde. Ingen kontakt overhovedet - end ikke at sætte
> laderen i giver det mindste livstegn.
>
> Nogen ide om hva jeg ka gøre for at få liv i den igen? bare længe nok til
> at kunne hente nyeste version af min kalender og telefonbog ud af den...
>
> Det er en K610i.
Jeg havde en gammel mobil, der nægtede at komem til live.
Jeg købte en anden, og lod den gamle ligge i en skuffe i flere måneder.
Forleden prøvede jeg for sjov at vække den gamle (mobil), og nu virkede
den fint igen.
Ikke megen hjælp, hvis du skal bruge dine oplysninger nu og her - men
alligevel....
| |
Henrik Stidsen (22-10-2007)
| Kommentar Fra : Henrik Stidsen |
Dato : 22-10-07 18:04 |
|
isteen@gmail.com (iSteen) wrote in
news:1i6eew4.2lc4c71r648z8N%isteen@gmail.com:
> Jeg havde en gammel mobil, der nægtede at komem til live.
> Jeg købte en anden, og lod den gamle ligge i en skuffe i flere måneder.
> Forleden prøvede jeg for sjov at vække den gamle (mobil), og nu virkede
> den fint igen.
Den ender nok bare i skuffen så.
> Ikke megen hjælp, hvis du skal bruge dine oplysninger nu og her - men
> alligevel....
Det skulle jeg jo gerne :( Man føler sig sådan lidt lost når ens kalender
pludselig er væk... (rigtige mænd tager ikke backup...)
--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
| |
iSteen (22-10-2007)
| Kommentar Fra : iSteen |
Dato : 22-10-07 18:30 |
|
Henrik Stidsen <henrikstidsen@gmail.com> wrote:
> isteen@gmail.com (iSteen) wrote in
> news:1i6eew4.2lc4c71r648z8N%isteen@gmail.com:
>
> > Jeg havde en gammel mobil, der nægtede at komem til live.
> > Jeg købte en anden, og lod den gamle ligge i en skuffe i flere måneder.
> > Forleden prøvede jeg for sjov at vække den gamle (mobil), og nu virkede
> > den fint igen.
>
> Den ender nok bare i skuffen så.
>
> > Ikke megen hjælp, hvis du skal bruge dine oplysninger nu og her - men
> > alligevel....
>
> Det skulle jeg jo gerne :( Man føler sig sådan lidt lost når ens kalender
> pludselig er væk... (rigtige mænd tager ikke backup...)
Et tip fremover, hvis både din mobil og computer har bluetooth, så er
det yderst nemt og hurtigt at synkronisere kalender, adressekartoteker
etc.
Det er altid nemt at være bagklog (siger jeg så, som har grå hår af
crashede computere uden backup)
| |
Jesper Hansen (22-10-2007)
| Kommentar Fra : Jesper Hansen |
Dato : 22-10-07 18:45 |
|
"iSteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1i6egr2.wvoymi1v0y3lwN%isteen@gmail.com...
> Henrik Stidsen <henrikstidsen@gmail.com> wrote:
>
>> isteen@gmail.com (iSteen) wrote in
>> news:1i6eew4.2lc4c71r648z8N%isteen@gmail.com:
>>
>> > Jeg havde en gammel mobil, der nægtede at komem til live.
>> > Jeg købte en anden, og lod den gamle ligge i en skuffe i flere måneder.
>> > Forleden prøvede jeg for sjov at vække den gamle (mobil), og nu virkede
>> > den fint igen.
>>
>> Den ender nok bare i skuffen så.
>>
>> > Ikke megen hjælp, hvis du skal bruge dine oplysninger nu og her - men
>> > alligevel....
>>
>> Det skulle jeg jo gerne :( Man føler sig sådan lidt lost når ens kalender
>> pludselig er væk... (rigtige mænd tager ikke backup...)
>
> Et tip fremover, hvis både din mobil og computer har bluetooth, så er
> det yderst nemt og hurtigt at synkronisere kalender, adressekartoteker
> etc.
>
> Det er altid nemt at være bagklog (siger jeg så, som har grå hår af
> crashede computere uden backup)
Hedder det ikke "af skade bliver man klog"
Jeg bruger https://zyb.com/ så er backuppen lige ved hånden, lige meget hvor
man er.
Venlig hilsen
Jesper c",)
PS. Sorry for den mail, isteen, det gik hvist for stærkt.
| |
Henrik Stidsen (22-10-2007)
| Kommentar Fra : Henrik Stidsen |
Dato : 22-10-07 21:27 |
|
"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> wrote in
news:471ce1ac$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
> Jeg bruger https://zyb.com/ så er backuppen lige ved hånden, lige
> meget hvor man er.
Ja det er jo alt sammen meget godt - men hvor ofte opdaterer du din backup
så? :)
Jeg har skam også backup - men den er godt nok ikke lige helt ny faktisk...
--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
| |
Jesper Hansen (22-10-2007)
| Kommentar Fra : Jesper Hansen |
Dato : 22-10-07 21:34 |
|
"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:Xns99D1E46BF8BA8news.hs235.dk@130.225.247.90...
> "Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> wrote in
> news:471ce1ac$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
>
>> Jeg bruger https://zyb.com/ så er backuppen lige ved hånden, lige
>> meget hvor man er.
>
> Ja det er jo alt sammen meget godt - men hvor ofte opdaterer du din backup
> så? :)
>
> Jeg har skam også backup - men den er godt nok ikke lige helt ny
> faktisk...
>
Det gør jeg med mellemrum hver 14 dag til 1 måned.
| |
Henrik Stidsen (22-10-2007)
| Kommentar Fra : Henrik Stidsen |
Dato : 22-10-07 21:35 |
|
"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> wrote in
news:471d0937$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
> Det gør jeg med mellemrum hver 14 dag til 1 måned.
Imponerende - har du noget automatik eller en kalender-dims til at minde
dig om det?
--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
| |
Jesper Hansen (22-10-2007)
| Kommentar Fra : Jesper Hansen |
Dato : 22-10-07 22:07 |
|
"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:Xns99D1E5C91490Anews.hs235.dk@130.225.247.90...
> "Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> wrote in
> news:471d0937$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
>
>> Det gør jeg med mellemrum hver 14 dag til 1 måned.
>
> Imponerende - har du noget automatik eller en kalender-dims til at minde
> dig om det?
>
Næ, husker det, med tanke på hvor stort besvær det er at midste sine
oplysninger.
Men Zyb sender altså en reminder, hvis der går alt for lang tid i mellem
synk.
| |
Henrik Stidsen (23-10-2007)
| Kommentar Fra : Henrik Stidsen |
Dato : 23-10-07 22:51 |
|
"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> wrote in
news:471d10f9$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
> Næ, husker det, med tanke på hvor stort besvær det er at midste sine
> oplysninger.
Ja tror også jeg bliver god til at huske det den næste måned eller 3 ...
> Men Zyb sender altså en reminder, hvis der går alt for lang tid i mellem
> synk.
Ka ik li det der med at sende det til et websted - vil hellere lave
backuppen på min PC...
--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
| |
iSteen (23-10-2007)
| Kommentar Fra : iSteen |
Dato : 23-10-07 06:37 |
|
Jesper Hansen <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjernx'erformail)> wrote:
> "iSteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:1i6egr2.wvoymi1v0y3lwN%isteen@gmail.com...
> > Henrik Stidsen <henrikstidsen@gmail.com> wrote:
> >
> >> isteen@gmail.com (iSteen) wrote in
> >> news:1i6eew4.2lc4c71r648z8N%isteen@gmail.com:
> >>
> >> > Jeg havde en gammel mobil, der nægtede at komem til live.
> >> > Jeg købte en anden, og lod den gamle ligge i en skuffe i flere måneder.
> >> > Forleden prøvede jeg for sjov at vække den gamle (mobil), og nu virkede
> >> > den fint igen.
> >>
> >> Den ender nok bare i skuffen så.
> >>
> >> > Ikke megen hjælp, hvis du skal bruge dine oplysninger nu og her - men
> >> > alligevel....
> >>
> >> Det skulle jeg jo gerne :( Man føler sig sådan lidt lost når ens kalender
> >> pludselig er væk... (rigtige mænd tager ikke backup...)
> >
> > Et tip fremover, hvis både din mobil og computer har bluetooth, så er
> > det yderst nemt og hurtigt at synkronisere kalender, adressekartoteker
> > etc.
> >
> > Det er altid nemt at være bagklog (siger jeg så, som har grå hår af
> > crashede computere uden backup)
>
> Hedder det ikke "af skade bliver man klog"
>
> Jeg bruger https://zyb.com/ så er backuppen lige ved hånden, lige meget hvor
> man er.
>
> Venlig hilsen
> Jesper c",)
>
> PS. Sorry for den mail, isteen, det gik hvist for stærkt.
Det er helt i orden Jesper
Jeg har backup på min computer - via bluetooth
| |
Henrik Stidsen (22-10-2007)
| Kommentar Fra : Henrik Stidsen |
Dato : 22-10-07 21:28 |
|
isteen@gmail.com (iSteen) wrote in
news:1i6egr2.wvoymi1v0y3lwN%isteen@gmail.com:
> Et tip fremover, hvis både din mobil og computer har bluetooth, så er
> det yderst nemt og hurtigt at synkronisere kalender, adressekartoteker
> etc.
Ka man få noget software der evt. gør det automatisk? F.eks. så når
telefonen opdager at computeren er i nærheden så laver den en backup?
--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
| |
Smurf (22-10-2007)
| Kommentar Fra : Smurf |
Dato : 22-10-07 22:38 |
|
On 22 Oct 2007 20:27:42 GMT, Henrik Stidsen <henrikstidsen@gmail.com> wrote:
>isteen@gmail.com (iSteen) wrote in
>news:1i6egr2.wvoymi1v0y3lwN%isteen@gmail.com:
>
>> Et tip fremover, hvis både din mobil og computer har bluetooth, så er
>> det yderst nemt og hurtigt at synkronisere kalender, adressekartoteker
>> etc.
>
>Ka man få noget software der evt. gør det automatisk? F.eks. så når
>telefonen opdager at computeren er i nærheden så laver den en backup?
På min. W800i, kan jeg sætte synkronisering til interval f.eks. 7 dage, så
gør den det selv
Jeg bruger også Zyb.
Min W800i gik død for et par dage siden. Jeg opdaterede den via update
service og nu kører den igen
| |
Henrik Stidsen (23-10-2007)
| Kommentar Fra : Henrik Stidsen |
Dato : 23-10-07 22:52 |
|
Smurf <no@mail.invalid> wrote in
news:gu5qh39nlf25179hrj3omtm1kdgcajioe9@4ax.com:
> Min W800i gik død for et par dage siden. Jeg opdaterede den via update
> service og nu kører den igen
Kabel til og så opdatering af software eller hva?
--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
| |
Smurf (23-10-2007)
| Kommentar Fra : Smurf |
Dato : 23-10-07 23:56 |
|
On 23 Oct 2007 21:52:11 GMT, Henrik Stidsen <henrikstidsen@gmail.com> wrote:
>Smurf <no@mail.invalid> wrote in
>news:gu5qh39nlf25179hrj3omtm1kdgcajioe9@4ax.com:
>
>> Min W800i gik død for et par dage siden. Jeg opdaterede den via update
>> service og nu kører den igen
>
>Kabel til og så opdatering af software eller hva?
Jeps
| |
Henrik Stidsen (24-10-2007)
| Kommentar Fra : Henrik Stidsen |
Dato : 24-10-07 01:30 |
|
Smurf <no@mail.invalid> wrote in
news:ouush3d80opj37bdak7ni48jkptnguv814@4ax.com:
>>> Min W800i gik død for et par dage siden. Jeg opdaterede den via update
>>> service og nu kører den igen
>>Kabel til og så opdatering af software eller hva?
> Jeps
Har lige afprøvet det - ingen effekt overhovedet.
Hvor død var din W800 ?
--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
| |
Smurf (24-10-2007)
| Kommentar Fra : Smurf |
Dato : 24-10-07 18:12 |
|
On 24 Oct 2007 00:30:06 GMT, Henrik Stidsen <henrikstidsen@gmail.com> wrote:
>Smurf <no@mail.invalid> wrote in
>news:ouush3d80opj37bdak7ni48jkptnguv814@4ax.com:
>
>>>> Min W800i gik død for et par dage siden. Jeg opdaterede den via update
>>>> service og nu kører den igen
>
>>>Kabel til og så opdatering af software eller hva?
>
>> Jeps
>
>Har lige afprøvet det - ingen effekt overhovedet.
>
>Hvor død var din W800 ?
Jeg kunne kun få den til at blinke sort/hvid skærm. Kunne slet ikke starte
op.
| |
Henrik Stidsen (25-10-2007)
| Kommentar Fra : Henrik Stidsen |
Dato : 25-10-07 05:03 |
|
Smurf <no@mail.invalid> wrote in
news:e6vuh39qon1go2p6igqfamud0m2j0i633h@4ax.com:
>>Hvor død var din W800 ?
> Jeg kunne kun få den til at blinke sort/hvid skærm. Kunne slet ikke
> starte op.
Okay, det er så også halvt så død som min K610 er - den giver slet ingen
livstegn.
--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
| |
Anders \(6400 Sønder~ (22-10-2007)
| Kommentar Fra : Anders \(6400 Sønder~ |
Dato : 22-10-07 18:53 |
|
Du tror ikke det evt. er din K610i der er defekt ?
A
"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:Xns99D1B4F45816Anews.hs235.dk@130.225.247.90...
> Jeg har lige fået nyt simkort fordi det gamle (muligvis) er defekt. Satte
> det nye i og tændte telefonen igen - eller, jeg prøvede for telefonen
> nægter simpelthen at tænde. Ingen kontakt overhovedet - end ikke at sætte
> laderen i giver det mindste livstegn.
>
> Nogen ide om hva jeg ka gøre for at få liv i den igen? bare længe nok til
> at kunne hente nyeste version af min kalender og telefonbog ud af den...
>
> Det er en K610i.
>
> --
> Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
| |
Henrik Stidsen (22-10-2007)
| Kommentar Fra : Henrik Stidsen |
Dato : 22-10-07 21:28 |
|
"Anders \(6400 Sønderborg\)" <anders.forst@gmail.com> wrote in
news:471ce385$0$1953$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:
> Du tror ikke det evt. er din K610i der er defekt ?
Jo det tror jeg - nu - men det gjorde hverken jeg eller Telmore da der
begyndte at være problemer med sende/modtage SMS for mere end en måned
siden.
--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
| |
iSteen (23-10-2007)
| Kommentar Fra : iSteen |
Dato : 23-10-07 06:37 |
|
Henrik Stidsen <henrikstidsen@gmail.com> wrote:
> "Anders \(6400 Sønderborg\)" <anders.forst@gmail.com> wrote in
> news:471ce385$0$1953$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:
>
> > Du tror ikke det evt. er din K610i der er defekt ?
>
> Jo det tror jeg - nu - men det gjorde hverken jeg eller Telmore da der
> begyndte at være problemer med sende/modtage SMS for mere end en måned
> siden.
Min kone købte faktisk også en "Tilskudsmobil" hos Telmore.
Efter en måned kunne den ikke holde strøm mere end et døgn. Den blev
sendt til reperation, og kom tilbage efter 14 dage.
14 dage senere, er det samme problem der igen.
| |
Anders \(6400 Sønder~ (23-10-2007)
| Kommentar Fra : Anders \(6400 Sønder~ |
Dato : 23-10-07 07:01 |
|
Din kone har sikkert været uheldig, at få en af de der såkaldte 'Mandags
Modeller' (en telefon der ikke virker).
A
"iSteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1i6fec7.9zk8synwg2mnN%isteen@gmail.com...
> Henrik Stidsen <henrikstidsen@gmail.com> wrote:
>
>> "Anders \(6400 Sønderborg\)" <anders.forst@gmail.com> wrote in
>> news:471ce385$0$1953$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:
>>
>> > Du tror ikke det evt. er din K610i der er defekt ?
>>
>> Jo det tror jeg - nu - men det gjorde hverken jeg eller Telmore da der
>> begyndte at være problemer med sende/modtage SMS for mere end en måned
>> siden.
>
> Min kone købte faktisk også en "Tilskudsmobil" hos Telmore.
> Efter en måned kunne den ikke holde strøm mere end et døgn. Den blev
> sendt til reperation, og kom tilbage efter 14 dage.
> 14 dage senere, er det samme problem der igen.
| |
Anders \(6400 Sønder~ (23-10-2007)
| Kommentar Fra : Anders \(6400 Sønder~ |
Dato : 23-10-07 07:04 |
|
Har du (Henrik Stidsen) garanti på din K610i, så kan du sende den ind til
rep. og håbe på at fejlen evt. forsvinder, ikke fordi jeg tror det....
Det kan være den bare skal opdateres ligesom computeren skal engang imellem.
Hvis du har garanti på den, så kan du få den opdateret gratis hos den
nærmeste Telecare butik
(husk kvittering).
A
"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:Xns99D1E4A938FB5news.hs235.dk@130.225.247.90...
> "Anders \(6400 Sønderborg\)" <anders.forst@gmail.com> wrote in
> news:471ce385$0$1953$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:
>
>> Du tror ikke det evt. er din K610i der er defekt ?
>
> Jo det tror jeg - nu - men det gjorde hverken jeg eller Telmore da der
> begyndte at være problemer med sende/modtage SMS for mere end en måned
> siden.
>
> --
> Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
| |
Henrik Stidsen (23-10-2007)
| Kommentar Fra : Henrik Stidsen |
Dato : 23-10-07 22:54 |
|
"Anders \(6400 Sønderborg\)" <anders.forst@gmail.com> wrote in
news:471d8eed$0$2680$ba624c82@nntp06.dk.telia.net:
> Har du (Henrik Stidsen) garanti på din K610i, så kan du sende den ind
> til rep. og håbe på at fejlen evt. forsvinder, ikke fordi jeg tror
> det....
Den er 1 år og 1 uge gammel eller noget i den stil. Tror ikke på de vil
godtage den som reklamationsrep og tvivler også på den vil holde ret længe
før den giver problemer igen.
--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
| |
Kenned (24-10-2007)
| Kommentar Fra : Kenned |
Dato : 24-10-07 17:45 |
|
"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:Xns99D1B4F45816Anews.hs235.dk@130.225.247.90...
> Jeg har lige fået nyt simkort fordi det gamle (muligvis) er defekt. Satte
> det nye i og tændte telefonen igen - eller, jeg prøvede for telefonen
> nægter simpelthen at tænde. Ingen kontakt overhovedet - end ikke at sætte
> laderen i giver det mindste livstegn.
>
> Nogen ide om hva jeg ka gøre for at få liv i den igen? bare længe nok til
> at kunne hente nyeste version af min kalender og telefonbog ud af den...
>
> Det er en K610i.
Ikke fordi du kan bruge det til noget men min kæreste har/havde samme mobil
og nøjagtigt det samme skete for hende... Nu er den død
Måske det er en generel fejl i mobilen?
Kenned
| |
Smurf (24-10-2007)
| Kommentar Fra : Smurf |
Dato : 24-10-07 18:12 |
|
On Wed, 24 Oct 2007 18:45:14 +0200, "Kenned" <SOmeone@microsoft.dk> wrote:
>
>"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
>news:Xns99D1B4F45816Anews.hs235.dk@130.225.247.90...
>> Jeg har lige fået nyt simkort fordi det gamle (muligvis) er defekt. Satte
>> det nye i og tændte telefonen igen - eller, jeg prøvede for telefonen
>> nægter simpelthen at tænde. Ingen kontakt overhovedet - end ikke at sætte
>> laderen i giver det mindste livstegn.
>>
>> Nogen ide om hva jeg ka gøre for at få liv i den igen? bare længe nok til
>> at kunne hente nyeste version af min kalender og telefonbog ud af den...
>>
>> Det er en K610i.
>
>Ikke fordi du kan bruge det til noget men min kæreste har/havde samme mobil
>og nøjagtigt det samme skete for hende... Nu er den død
>Måske det er en generel fejl i mobilen?
Jeg har sat de første 30 K610i op og der kører perfekt. Men derfor kan det
jo stadig være en mandagsmodel
| |
Henrik Stidsen (25-10-2007)
| Kommentar Fra : Henrik Stidsen |
Dato : 25-10-07 05:04 |
|
Smurf <no@mail.invalid> wrote in
news:35vuh3drrd07m53qfiev8mfduk7qgtchj4@4ax.com:
>>Ikke fordi du kan bruge det til noget men min kæreste har/havde samme
>>mobil og nøjagtigt det samme skete for hende... Nu er den død
>>Måske det er en generel fejl i mobilen?
> Jeg har sat de første 30 K610i op og der kører perfekt. Men derfor kan
> det jo stadig være en mandagsmodel
Nu er der også forskel på at sætte dem op og så at bruge dem (til tider
intensivt) i et år... Har du sat dem op for kunder eller har du bare at
enormt forbrug af mobiltelefoner? ;)
--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
| |
Smurf (25-10-2007)
| Kommentar Fra : Smurf |
Dato : 25-10-07 19:56 |
|
On 25 Oct 2007 04:04:22 GMT, Henrik Stidsen <henrikstidsen@gmail.com> wrote:
>Smurf <no@mail.invalid> wrote in
>news:35vuh3drrd07m53qfiev8mfduk7qgtchj4@4ax.com:
>
>>>Ikke fordi du kan bruge det til noget men min kæreste har/havde samme
>>>mobil og nøjagtigt det samme skete for hende... Nu er den død
>>>Måske det er en generel fejl i mobilen?
>
>> Jeg har sat de første 30 K610i op og der kører perfekt. Men derfor kan
>> det jo stadig være en mandagsmodel
>
>Nu er der også forskel på at sætte dem op og så at bruge dem (til tider
>intensivt) i et år... Har du sat dem op for kunder eller har du bare at
>enormt forbrug af mobiltelefoner? ;)
Sat dem op for kolleger og jeg har ikke hørt nogle klager fra dem vedr.
tfl'erne
| |
Henrik Stidsen (25-10-2007)
| Kommentar Fra : Henrik Stidsen |
Dato : 25-10-07 22:14 |
|
Smurf <no@mail.invalid> wrote in
news:blp1i35m9f27e6rpt7vikaracnhfo4ukr1@4ax.com:
>>Nu er der også forskel på at sætte dem op og så at bruge dem (til tider
>>intensivt) i et år... Har du sat dem op for kunder eller har du bare at
>>enormt forbrug af mobiltelefoner? ;)
> Sat dem op for kolleger og jeg har ikke hørt nogle klager fra dem vedr.
> tfl'erne
Bare vent og se, en dag kommer de alle rendende og klager over deres døde
telefon ;)
--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
| |
Smurf (26-10-2007)
| Kommentar Fra : Smurf |
Dato : 26-10-07 23:15 |
|
On 25 Oct 2007 21:13:50 GMT, Henrik Stidsen <henrikstidsen@gmail.com> wrote:
>Smurf <no@mail.invalid> wrote in
>news:blp1i35m9f27e6rpt7vikaracnhfo4ukr1@4ax.com:
>
>>>Nu er der også forskel på at sætte dem op og så at bruge dem (til tider
>>>intensivt) i et år... Har du sat dem op for kunder eller har du bare at
>>>enormt forbrug af mobiltelefoner? ;)
>
>> Sat dem op for kolleger og jeg har ikke hørt nogle klager fra dem vedr.
>> tfl'erne
>
>Bare vent og se, en dag kommer de alle rendende og klager over deres døde
>telefon ;)
Jojo men mon ikke vi alligevel har fået nye telefoner inden da
| |
Henrik Stidsen (25-10-2007)
| Kommentar Fra : Henrik Stidsen |
Dato : 25-10-07 05:06 |
|
"Kenned" <SOmeone@microsoft.dk> wrote in
news:471f769b$0$7611$157c6196@dreader2.cybercity.dk:
> Ikke fordi du kan bruge det til noget men min kæreste har/havde samme
> mobil og nøjagtigt det samme skete for hende... Nu er den død
> Måske det er en generel fejl i mobilen?
Man kunne jo godt frygte det - jeg har tænkt mig at snakke med Telecare om
de mener der 1) overhovedet er nogen mulighed for at få den til at leve
igen og 2) om der er mulighed for at lave det som en reklamationssag. Mine
kriterier er udelukkende at jeg gerne vil have de data som ligger på
telefonen kopieret ud så den behøver ikke leve ret længe.
--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
| |
|
|