n73 og opkaldstid ?
Fra : Reiner Hass

Dato : 21-10-07 17:00

Den ringer ca. i 10 - 15 sek. dér efter ryger opkaldet videre til
telefon-svarer.

Somregel inden jeg har fået fumlet telefonen frem er forbindelsen afbrudt.
Pisse irriterende da
jeg så bagefter må ringe vedkommende op.

Er der nogen måder man kan forlænge opkaldet på bortset fra at slå
telefonsvaren fra ?

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 21-10-07 17:51

"Reiner Hass" <nope@nope.dk> wrote:

> [...]
>Pisse irriterende da
>jeg så bagefter må ringe vedkommende op.
>
>Er der nogen måder man kan forlænge opkaldet på bortset fra at slå

Tiden før "viderestilling ved manglende svar" kan sættes i 5 sek. spring op til
30 sek.

Der bør være et punkt i forbindelse med opsætningen af viderestillingen til at
sætte tiden, men ellers kan det gøres med *# koden - jeg kan dog ikke lige huske
hvad der skal skrives - der er mange år siden jeg har haft en telefon uden et
menupunkt til funktionen.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Ved e-mail svar: Skift ciffer ud med bogstav

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 21-10-07 18:03

> [...]
> huske
> hvad der skal skrives - der er mange år siden jeg har haft en telefon uden

http://www.sonofon.dk/privat/kundeservice/faa_hjaelp/spoergsmaal_og_svar/services/viderestilling/

Vælg "Kan jeg ændre tiden før telefonen viderestilles"

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Jean

Dato : 21-10-07 18:01

Reiner Hass skrev:
> Er der nogen måder man kan forlænge opkaldet på bortset fra at slå
> telefonsvaren fra ?

**61*+45xxxxxxxx**yy#
Slår viderestilling til i de tilfælde hvor man ikke når at tage telefonen.
Udskift xxxxxxxx med nummeret på dit mobilSVAR.
Tallet yy kan være 05, 10, 15, 20, 25 og 30 og er antallet af sekunder
telefonen ringer inden der viderestilles.

Så skulle du kunne nå det...

Mvh Jean.

Fra : Reiner Hass

Dato : 21-10-07 21:36

VUPTI. Hurra. der var den sgu ' - Mange tak for hjælpen !

Fra : Jean

Dato : 23-10-07 16:02

Reiner Hass skrev:
> VUPTI. Hurra. der var den sgu ' - Mange tak for hjælpen !

Hej Reiner!

He he, det var godt. Og det virker på alle mobiler...

Mvh Jean.