Gprs med Nokia E65
Fra : Claus E Beyer

Dato : 19-10-07 21:52

Når jeg forbinder den bærbare pc til nettet via gprs med en SonyEricsson
mobiltelefon kalder jeg op til "*98*N#" (uden gåseøjne) hvor "N" er CID for
den datakonto i telefonen der skal benyttes til forbindelsen, og det
fungerer ganske fortrinligt.

Men med Nokia E65 véd jeg ikke hvad jeg skal kalde op til. Jeg har prøvet
med "*99#", "*99**1#", men jeg kan ikke få den til at komme på nettet. Er
der nogen der véd hvad man kalder op til?

Jeg bruger selskabet "3".

Claus

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 20-10-07 10:53

"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i en meddelelse news:471918c5$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> med "*99#", "*99**1#", men jeg kan ikke få den til at komme på nettet. Er
> der nogen der véd hvad man kalder op til?

Jeg har også 3 og E65. Jeg bruger : *99# som opkalds nr

Fra : Claus E Beyer

Dato : 20-10-07 12:25

"Morten Fjendbo" <dxl@(REMOVE)dxlnet.dk> skrev i

> "Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har også 3 og E65. Jeg bruger : *99# som opkalds nr

Tak! Det fik jeg så også endelig til at virke.

Hvordan mon Nokia-telefonen véd hvilken datakonto der skal benyttes, når
man ikke som i Ericsson-opkaldsnummeret "*98*N#" fortæller den det?

Claus

Fra : J.K.Arning

Dato : 19-10-07 22:33

On Fri, 19 Oct 2007 22:51:32 +0200, Claus E Beyer wrote:

> Men med Nokia E65 véd jeg ikke hvad jeg skal kalde op til. Jeg har prøvet
> med "*99#", "*99**1#", men jeg kan ikke få den til at komme på nettet. Er
> der nogen der véd hvad man kalder op til?

*99#

Hvis det ikke virker er der noget andet galt med opsætningen på anden vis.