MS Windows
briani 27239
Luk og genstart i Vista
Fra : Slowfox

Dato : 22-10-07 13:37

Er der ikke noget med at man kan lukke og genstarte fra "hurtig start" i
Vista, tre farvede kugler som ligger sig i "hurtig start"

Mvh Steen

Fra : Bufferzz

Dato : 23-10-07 19:48

Med Smart Shutdown kan man lave sådan nogle genveje.

http://www.slawdog.com/products/smartsd/index.aspx

Fra : Slowfox

Dato : 24-10-07 02:33

"Bufferzz" <no.sp@m.2.me> skrev i meddelelsen
> Med Smart Shutdown kan man lave sådan nogle genveje.
>
> http://www.slawdog.com/products/smartsd/index.aspx

Ja, men det er nu ikke lige det jeg var ude efter.
Det jeg har set er et program der ligger en rød-en grøn- og en gul kugle
i hurtig start, som man så kan lukke, genstarte eller gå i dvale fra.

/Steen

Fra : Bufferzz

Dato : 24-10-07 14:27

> Det jeg har set er et program der ligger en rød-en grøn- og en gul kugle
> i hurtig start, som man så kan lukke, genstarte eller gå i dvale fra.

Med programmet kan du lave genveje du kan smide i Hurtigstart
- og med 1 klik enten lukke, dvale, genstart osv.

Hvis det er de farvede ikoner du mangler tror jeg de kan findes via google
med søgning på ikoner.

Fra : Finn

Dato : 24-10-07 07:58

On Mon, 22 Oct 2007 14:37:18 +0200, "Slowfox" <steen@nissen.mail.dk>
wrote:

>Er der ikke noget med at man kan lukke og genstarte fra "hurtig start" i
>Vista, tre farvede kugler som ligger sig i "hurtig start"
>
>Mvh Steen

TweakVI kan klare overnævnte.
Kan hentes her:
http://www.softpedia.com/get/Tweak/System-Tweak/TweakVI.shtml

Mvh
Finn

Fra : Slowfox

Dato : 25-10-07 23:53

> TweakVI kan klare overnævnte.
> Kan hentes her:
> http://www.softpedia.com/get/Tweak/System-Tweak/TweakVI.shtml
>
> Mvh
> Finn

Hej Finn

Det var lige hvad jeg tænkte på, tak for hjælpen.

Hilsen Steen