MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Genvej på cd
Fra : blue

Dato : 21-10-07 08:53

På mit D-drev har jeg en mappe, der hedder 1. I mappe 1 ligger en mappe, der
hedder 2 og i denne mappe ligger test.txt. Jeg laver så en genvej til
test.txt og lægger den i mappen, der hedder 1.

Jeg skal nu brænde en cd med disse mapper, men genvejen i mappe 1 peger jo
på:

D:\1\2\test.txt.

Hvordan får jeg genvejen til at virke på en cd? Altså så genvejen peger på
"cd-drevet":\1\2\test.txt. Cd'en skal benyttes af andre end mig, så det er
ikke nok bare at lade den pege på mit cd-drev - andre kan jo have et andet
bogstav.

Fra : Torben \(Tilst\)

Dato : 23-10-07 19:03

"blue" <x@ywzx.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ikke nok bare at lade den pege på mit cd-drev - andre kan jo have et andet

Hej
Jeg vil tro det vil virke hvis du redigere genvejen og fjerner henvisningen
til drev og førster mappe så den kun er "2\test.txt."

--
/Torben