Router og ftp ?
Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 22-10-07 16:59

Hej,

Kan man stille noget i en router, så det ikke er muligt at ftp'e en
betsemt hjemmeside ?

Jeg kan ikke længere ftp'e min egen hjemmeside hos TDC fra mine hjemme
PC'ere. Jeg kan godt ftp'e anonymos på andre ftp-steder.

Jeg kan ftp'e min hjemmeside fra netværket på mit arbejde. (Men her
kan man ikke uploade).

mvh

Søren H. Sørensen, Viborg
(slet FJERN fra min e-mail adresse)

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-10-07 17:34

Den 22-10-07 17.58 skrev Soren Hedeby Sorensen følgende:

> Jeg kan ikke længere ftp'e min egen hjemmeside hos TDC fra mine hjemme
> PC'ere. Jeg kan godt ftp'e anonymos på andre ftp-steder.

Prøv at ændre indstilling mht. valg af active/passive ftp i dit
ftp-program. Som et af de eneste webhoteller understøtter TDC ikke begge
dele.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.

Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 22-10-07 20:55

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Prøv at ændre indstilling mht. valg af active/passive ftp i dit
>ftp-program. Som et af de eneste webhoteller understøtter TDC ikke begge
>dele.
Det har jeg prøvet, og det ændrer ikke noget.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-10-07 19:09

Soren Hedeby Sorensen <shedebys@FJERNmail.dk> crashed Echelon writing

> Jeg kan ikke længere ftp'e min egen hjemmeside hos TDC fra mine hjemme
> PC'ere. Jeg kan godt ftp'e anonymos på andre ftp-steder.

Får du slet ingen svar fra en ftp serveren? Dvs velkomst besked/banner.

Hvad er hosten?

--
Bjarke Andersen

Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 22-10-07 20:57

Bjarke Andersen <bjarke.andersen@gmail.com> wrote:

>Soren Hedeby Sorensen <shedebys@FJERNmail.dk> crashed Echelon writing

>Får du slet ingen svar fra en ftp serveren? Dvs velkomst besked/banner.
>
>Hvad er hosten?

Når jeg bruger Filezilla, får jeg beskeden:

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-10-07 01:12

Den 22-10-07 21.57 skrev Soren Hedeby Sorensen følgende:

> Når jeg bruger Filezilla, får jeg beskeden:

Er det ikke en forkert adresse? Skal det ikke være
home25-upload.inet.tele.dk?

Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 23-10-07 06:21

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Er det ikke en forkert adresse? Skal det ikke være
>home25-upload.inet.tele.dk?

Den IP-adresse giver samme fejlmelding, og fra mit arbejde kan jeg
komme på home25.inet.tele.dk med ftp.