Hjælp til bestilling af pc
Fra : Lene

Dato : 22-10-07 17:58

Hej.

Jeg sidder og er ved at bestille en ny pc.

Er DDR2 pc533 ram ok. Jeg kan se der findes en masse forskellige
typer?

Så har jeg et grafikkort nu (Radeon 9600 XT) er det forældet.
Jeg tænker på et XFX geforce 85 GT istedet.

PS der kommer måske flere spørgsmål senere

mvh

Allan

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v3.8 Final

Fra : Hans

Dato : 22-10-07 18:06

Lene og Allan wrote:
> [...]
> Jeg tænker på et XFX geforce 85 GT istedet.
>
> PS der kommer måske flere spørgsmål senere

Lidt flere inputs ville være rart, f.eks.:

1. Færdigsamlet eller løsdele?
2. AMD eller Intel?
3. Hvad skal maskinen bruges til?

Hans

Fra : Lene

Dato : 22-10-07 18:27

< Hans skrev

< Lidt flere inputs ville være rart, f.eks.:

< 1. Færdigsamlet eller løsdele?
< 2. AMD eller Intel?
< 3. Hvad skal maskinen bruges til?

Jeg regner med at bestille som løsdele. Håber at jeg kan samle den
selv, men det er der vel ikke det store i

Jeg regnede med AMD omkring de 2,3-2,5 ghz . Her findes der jo også
mange modeller. I må gerne anbefale.

Maskinen bruges mest til nettet, men jeg spiller da lidt ind
imellem.
Mest bilspil.

--------------------------------- --- -- -

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 22-10-07 21:07

allanoglene12123@hotmail.dk wrote:

> Jeg regnede med AMD omkring de 2,3-2,5 ghz . Her findes der jo også
> mange modeller. I må gerne anbefale.

Athlon X2 BE-2400 er mit bedste bud. Den er energi-effektiv.

> Maskinen bruges mest til nettet, men jeg spiller da lidt ind
> imellem.
> Mest bilspil.

Så bør du gå i en stor bue uden om GF8500GT.

http://www.hardwaresecrets.com/article/452/9

Jeg har et GF6600GT og spiller både Far Cry og bilspil.
Mit næste kort bliver et GF7600GT.

Jesper Poulsen

Fra : Dr.Phil

Dato : 22-10-07 18:06

"Lene og Allan" <allanoglene12123@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> Så har jeg et grafikkort nu (Radeon 9600 XT) er det forældet.

JA mon ikke :)

Kommer jo lidt an på hvad du bruger pc´en til.
Men til spil er det sgu for gammelt.

> Jeg tænker på et XFX geforce 85 GT istedet.

Det læser jeg som et Geforce 8500GT og det er igen hvad du skal bruge pc´en
til.

Et er dog sikkert at du skal have et bundkort med PCI-E port til det Geforce
8500GT og så skal du osse have ny cpu og ram.