Problem med request.querystring
Fra : john wengel

Dato : 21-10-07 19:54

Hej.

Jeg forsøger at overføre nogle data med en query.string

Kode:(udpluk)

<a
href=""hentbestilling.asp?do="&navnarray(0,i)&"&funk=opdater"">"&
navnarray(0,i)&"

Jeg kan få udskrevet strengen med navn "do" men ikke strengen med
navnet "funk".

Jeg får ingen fejlmelding i browseren-programmet hænger bare

MVH
JW

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørn Andersen

Dato : 21-10-07 21:34

On 21 Oct 2007 18:53:49 GMT, john wengel
<johnwengelnospam@sydfynsmail.dk> wrote:

> [...]
>navnarray(0,i)&"
>

>Jeg kan få udskrevet strengen med navn "do" men ikke strengen med

Får du udskrevet:
(hvor [do] er arrayets indhold) -?

Koden ser rigtig ud - selv om du har skåret den lidt hårdt ned.

Har du evt. et link til siden?

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : john wengel

Dato : 22-10-07 11:20

Jørn Andersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> Får du udskrevet:
> (hvor [do] er arrayets indhold) -?
>
> Koden ser rigtig ud - selv om du har skåret den lidt hårdt ned.
>

> Ja-undskyld mange gange men i dag virker det uden at jeg har ændret
noget.

Af og til foregår der mystiske ting på serveren

Tak for interessen

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-07 15:38

Kunne det tænkes at du i den querystring har haft nogle karakterer der
fuckede din quereystring op ? F.eks. et "&"?

/Marten