E-Mail
webnoob 5265
Binær newsgrabber til Linux
Fra : Jesper Poulsen

Dato : 21-10-07 12:02

Greetings!

Findes der et alternativ til Grabit der virker i Linux?
Klibido er ikke et alternativ

Jesper Poulsen

Fra : Tomas Pedersen

Dato : 21-10-07 12:18

On Sun, 21 Oct 2007 13:01:44 +0200, Jesper Poulsen wrote:

> Greetings!
>
> Findes der et alternativ til Grabit der virker i Linux?
> Klibido er ikke et alternativ

Jeg ved ikke hvad grabit kan, men jeg har med held brugt pan til binære
grupper.

Tomas

Fra : Lasse Jensen

Dato : 21-10-07 15:59

Jesper Poulsen wrote:

> Greetings!
>
> Findes der et alternativ til Grabit der virker i Linux?
> Klibido er ikke et alternativ

Noget i retning af ubh?

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-10-07 20:57

<nospam@ingensteder.dk> wrote:

>Greetings!
>
>Findes der et alternativ til Grabit der virker i Linux?
>Klibido er ikke et alternativ

Enig. Klibido virker lovende, men er aldeles ustabil.

Jeg bruger selv hellanzb som er en daemon der kan køre i baggrunden og
holde øje med en folder om der kommer nogle nzb filer i den. I så fald
går den i gang med at hente.

Den er meget let at installere i (k)ubuntu, man bruger simpelthen bare
apt-get. Det kan muligvis være sværere i andre distributioner.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 22-10-07 07:38

Thomas Jespersen wrote:

> Enig. Klibido virker lovende, men er aldeles ustabil.

Nej, Klibido kan ikke det samme som Grabit. Grabit kan grabbe til
separate directories.

> Jeg bruger selv hellanzb som er en daemon der kan køre i baggrunden og
> holde øje med en folder om der kommer nogle nzb filer i den. I så fald
> går den i gang med at hente.

Okay. Nu er det ikke alt jeg henter der er baseret på nzb-filer.

Jesper Poulsen

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 22-10-07 09:16

On Mon, 22 Oct 2007 08:37:39 +0200, Jesper Poulsen

Ligesom klibido?

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 22-10-07 09:33

Thomas Jespersen wrote:

> Ligesom klibido?

I Grabit kan markere et antal indlæg og få dem grabbet til et directory
efter eget ønske. Den funktion har jeg ikke fundet i Klibido.

Jesper Poulsen

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 21-10-07 21:39

Jesper Poulsen wrote:
> Greetings!
>
> Findes der et alternativ til Grabit der virker i Linux?
> Klibido er ikke et alternativ

Pan ?

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 22-10-07 15:00

Jesper Poulsen wrote:
> Greetings!
>
> Findes der et alternativ til Grabit der virker i Linux?
> Klibido er ikke et alternativ

Bruger Pan her med stunnel.

Fra : Allan Willems Joerge~

Dato : 22-10-07 13:40

Jesper Poulsen <nospam@ingensteder.dk> wrote:

> Findes der et alternativ til Grabit der virker i Linux?
> Klibido er ikke et alternativ

det kommer an på hvad du mener med alternativ.

Jeg bruger selv hellanzb sammen med Firefox plugin, men der findes også
forskellige webinterfaces.

Med venlig hilsen / Best regards
Allan Willems Joergensen

"N-C-C-1-7-0h-1. No bloody A, B, C _OR_ D!" -- Scotty