Firefox og download af podcast på DRs hjem~
Fra : JYH

Dato : 21-10-07 15:07

Når jeg går ind vha Firefox på denne side:
http://podcast.dr.dk/p1/rssfeed/harddisken.xml

ser den helt anderledes ud, end når jeg bruger IE 7.
Jeg får ikke links til download af mp3 filerne frem.

Jeg har installeret IE Tab add-on, men så får jeg bare sidens html-kode frem.

Nogen der ved hvordan man kan se siden korrekt i Firefox?

Fra : Carl Drud

Dato : 21-10-07 16:33

"JYH" <jyh@jyh.jyh> writes:

> [...]
>
> Jeg har installeret IE Tab add-on, men så får jeg bare sidens html-kode frem.
>
> Nogen der ved hvordan man kan se siden korrekt i Firefox?

Nu er jeg ikke den store podcast ekspert, men ovenstående link skal det
ikke indsættes i din afspiller iTunes eller lign. Og i din afspiller får
du listen op og du kan vælge hvilke podcast du vil downloade.

--
Carl

Fra : KentBM

Dato : 22-10-07 08:45

JYH wrote:
> [...]
>
> Jeg har installeret IE Tab add-on, men så får jeg bare sidens html-kode frem.
>
> Nogen der ved hvordan man kan se siden korrekt i Firefox?
Det ser også forkert ud i min Firefox, men nu skriver du også download?

Hvis du vil downloade til iTunes, så åbner du iTunes og vælger avanceret
i menuen og punktet abonner på podcast. I boksen, som kommer frem,
sætter du adressen ind i.

Og kan du i iTunes vælge for hvilke datoer du vil downloade harddisken.
Samme fremgangsmåde for øvrige DR programmer.

--

Kent

Fra : JYH

Dato : 22-10-07 12:21

KentBM wrote:
> Det ser også forkert ud i min Firefox, men nu skriver du også
> download?
Det jeg mener med download er, at jeg ikke kan se de direkte link
til mp3-filerne, så jeg kan downloade og lægge filerne ind på min mp3-afspiller.