Død PC
Fra : kk

Dato : 21-10-07 11:22

Har nogen en ide til, hvor jeg skal begynde, når lille Jacobs computer,
efter hans forklaring:
Sagde psst.. hvorefter windows lukkede ned, som når man lukker ned.
Derefter vil den ikke starte. PSU starter ikke, men det giver et knas i
højttaleren.
??
mvh
kk

Fra : jama

Dato : 22-10-07 09:00

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>Prøv en ny(anden) PSU, men tag først alt ud, og sæt det så i igen, der
>skal ikke meget til, hvis De ikke er trykket rigtig ned i Slottene(PCI-AGP
Mvh.Jama

Fra : Rado

Dato : 22-10-07 14:10

On Sun, 21 Oct 2007 12:21:37 +0200, "kk" <kru@nospammail.dk> wrote:

>Har nogen en ide til, hvor jeg skal begynde, når lille Jacobs computer,
>efter hans forklaring:
>Sagde psst.. hvorefter windows lukkede ned, som når man lukker ned.

Siger du Windows lukkede ned helt normalt?

--
Rado

"The greatest obstacle to discovery is not ignorance
but the illusion of knowledge."

Fra : kk

Dato : 22-10-07 16:51

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Siger du Windows lukkede ned helt normalt?
>

> Ja, det siger knægten, men læg ikke for meget i det.
mvh
kk

Fra : Nicolaj C.

Dato : 28-10-07 16:07

"kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message
> [...]
> Sagde psst.. hvorefter windows lukkede ned, som når man lukker ned.
> Derefter vil den ikke starte. PSU starter ikke, men det giver et knas i
Tag strømmen fra og til.