Hvem er mesteren i kabinetter ?
Fra : Bo Andersen

Dato : 20-10-07 22:35

Hej.
Jeg skal opgradere.

Hvilket fabrikant af kabinetter løber man ikke galt i byen hos ?
Det skal være et hvor man kan komme til alle sider.
Minimalt brug af værktøj.
Lydløst/ lyddæmpet
Der er tænkt på airflow i kabinettet. Skal køle mindst 4 10krpm diske.
Midi-tower størrelse.
Pris er altid en faktor.....

Jeg har kig på disse to fabrikater: Gigabyte og Chieftec
Hvad kan I anbefale, også gerne andre fabrikater ?

Venligst, Bo Andersen.

Fra : Kim Eichen

Dato : 20-10-07 23:37

"Bo Andersen" <nyhedsgrupperSPAM@gmail.com> wrote in message
> [...]
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=244956
> Hvad kan I anbefale, også gerne andre fabrikater ?

Et Antec P182 er også et godt bud.

Mvh Kim

Fra : Ad Infinitum

Dato : 21-10-07 09:40

"Kim Eichen" <eichen@FJERNruc.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo Andersen" <nyhedsgrupperSPAM@gmail.com> wrote in message

> Et Antec P182 er også et godt bud.
>
> Mvh Kim

Ja der er mange svar. Selv er jeg til Lian Li.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 21-10-07 09:46

Kim Eichen wrote:

> Et Antec P182 er også et godt bud.

Det tænkte jeg også på allerede inden jeg havde læst tråden...

Jesper Poulsen

Fra : Hans

Dato : 21-10-07 10:05

Kim Eichen wrote:

> Et Antec P182 er også et godt bud.

Antec P180B er identisk med P182 rent mekanisk. P182 er blot sorteloxeret
indvendig, og har en lidt anden sort nuance på front og sideplader.

Til gengæld er P180B noget billigere:

Hans

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 21-10-07 10:27

Hans wrote:

> Antec P180B er identisk med P182 rent mekanisk. P182 er blot sorteloxeret
> indvendig, og har en lidt anden sort nuance på front og sideplader.

Er P180B også forberedt for vandkøling på samme måde som P182 er?

Jesper Poulsen

Fra : Hans

Dato : 21-10-07 11:17

Jesper Poulsen wrote:

> Er P180B også forberedt for vandkøling på samme måde som P182 er?

Ja - De er fuldstændig ens rent mekanisk, både til vand og kabling på
bagsiden.

Det er ganske givet for at standardisere produktionen hos Antec.

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-07 16:14

Hans wrote:

> Ja - De er fuldstændig ens rent mekanisk, både til vand og kabling på
> bagsiden.
>
> Det er ganske givet for at standardisere produktionen hos Antec.

Det er min P180 ikke. jeg fik den også meget tidligt skal lige siges.
tror de har lavet løbende tilretelser.

Fra : Hans

Dato : 21-10-07 16:55

"Claus Albæk (Kbh.)" wrote:

> Det er min P180 ikke. jeg fik den også meget tidligt skal lige siges.
> tror de har lavet løbende tilretelser.

Jeg har desværre også en af de tidlige udgaver af P180B uden huller til vand
og kabling, samt udvendige omskiftere til de to blæsere i toppen.

Hans

Fra : J

Dato : 21-10-07 15:46

On Sun, 21 Oct 2007 00:37:03 +0200, "Kim Eichen" <eichen@FJERNruc.dk>
wrote:

>Et Antec P182 er også et godt bud.

Netop !

Læs her: http://www.hardware.no/tester/kabinett/aatte_kabinetter/44234

mvh

John

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-07 17:13

Det var kabinetterne, hvad kan I så anbefale af strømforsygninger til en
fornuftig pris?

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 22-10-07 17:49

KickAssCowboy wrote:
> Det var kabinetterne, hvad kan I så anbefale af strømforsygninger til en
> fornuftig pris?

NorthQ NQ-4775-serien.

Jesper Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-07 18:08

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i meddelelsen

> NorthQ NQ-4775-serien.

Hej Jesper, hvad er forskellen på dem i den serie? De variere jo meget i
pris?!?
Mvh
KaK

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 22-10-07 18:59

KickAssCowboy wrote:

> Hej Jesper, hvad er forskellen på dem i den serie? De variere jo meget i
> pris?!?

Effekt og støjniveau.

Jesper Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-07 20:37

> Effekt og støjniveau.

Ja ok

Fra : Hans

Dato : 22-10-07 17:55

KickAssCowboy wrote:
> Det var kabinetterne, hvad kan I så anbefale af strømforsygninger til
> en fornuftig pris?

Corsairs VX serie. Gennemførte produkter til en rimelig pris.

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-07 21:14

Hans wrote:

> Corsairs VX serie. Gennemførte produkter til en rimelig pris.

Det må jeg understøtte (og jeg har været mange og meget igennem på den
front) hvis du vil højere op hedder det SeaSonic.