Hjælp, jeg ligner Amin Jensen!!!!
Fra : dktekno

Dato : 15-10-07 15:52

Jeg har altid været tynd og har aldrig før haft brug for at tænke over hvad
jeg spiste. Jeg kunne blive ved med at spise slik, chips og drikke sodavand
(ingen light, men rigtig sodavand), og masser af det, uden at jeg blev
påvirket af det.

Men efter jeg er kommet på Risperdal, nu her inden for de seneste års tid,
er jeg kommet til at ligne Amin Jensen! Hvad skal jeg gøre?

Fra : Casper Hornstrup

Dato : 15-10-07 16:27

Hej.

Det er ret simpelt. Du skal sørge for at du forbrænder den samme mængde
energi som du indtager (mere hvis du vil tabe dig), så enten:

1) Indtage mindre energi via maden.
eller
2) Forbrænde mere energi vha. motion.
eller
3) En kombination af 1) og 2).

Hvis der kommer noget i vejen for at du kan gøre dette, så lær om en mulig
løsning på min hjemmeside.

Casper
__________________________
http://www.1stlife.dk
Forbedre dit liv - fjern et problem!
__________________________

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 15-10-07 16:34

On Mon, 15 Oct 2007 17:27:05 +0200, Casper Hornstrup wrote:

> Hvis der kommer noget i vejen for at du kan gøre dette, så lær om en mulig
> løsning på min hjemmeside.

Igen prøver du at slå plat på en ulykkelig person.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Fra : Casper Hornstrup

Dato : 15-10-07 17:01

Hej igen Ludvig.

Lad os nu bare være enige om at vi er uenige om hvordan verden fungerer.
Bare fordi
det der står på min hjemmeside ikke passer ind i den lille kasse der udgør
din verden, så
behøver det ikke at betyde at du skal kommentere alle mine indlæg med
ubegrundede anklager
for så bliver det lidt trættende i længden. Du kunne vælge at skrive noget
konstruktivt, som f.eks.
en løsning på problemet, til trådopretter istedet for bare at spilde
båndbredde.

Hilsen,
Casper
__________________________

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-10-07 18:37

Den 15-10-07 18.01 skrev Casper Hornstrup følgende:

> en løsning på problemet, til trådopretter istedet for bare at spilde
> båndbredde.

Apropos spild af båndbredde. Du må meget gerne følge netiketten, når du
svarer på indlæg. Det vil sige, klip det væk, som du ikke svarer på og
skriv så dit/dine svar under det citerede. Så bliver det meget nemmere
at forstå dine svar og holde styr på debatten.

Du kan læse mere om netiketten på:

Mvh. Kim Ludvigsen
Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.
http://polimiken.dk

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 15-10-07 19:55

On Mon, 15 Oct 2007 18:01:28 +0200, Casper Hornstrup wrote:

> Hej igen Ludvig.
>
> Lad os nu bare være enige om at vi er uenige om hvordan verden fungerer.
> Bare fordi
>...snip

Lad os kalde en spade en spade, jeg hader platugler, og jeg er overbevist
om du er en sådan, det er ganske simpelt usmageligt at udnytte andres
ulykke.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 15-10-07 22:04

> [...]
> 3) En kombination af 1) og 2).
>
> Hvis der kommer noget i vejen for at du kan gøre dette, så lær om en mulig

dktekno er syg - mere syg end de fleste. Lad nu være med at ødelægge ham,
please.

Mvh Maria

Fra : Casper Hornstrup

Dato : 16-10-07 00:39

Okay jeg kan godt se hvad du mener...måtte lige tjekke op på hvad risperdal
var.

Casper

Fra : ben9

Dato : 16-10-07 20:04

"Casper Hornstrup" <info@1stlife.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Casper

>>> eller
>>> 2) Forbrænde mere energi vha. motion.

nånå - du lyder da ellers som om din hjemmeside ka hjælpe hvem som helst

så - du mailer bare løs til hvem som helst uden at vide en skid om hvad du
har gang i

knold! - men penge lugter jo som bekendt ikke.

Fra : Casper Hornstrup

Dato : 16-10-07 21:39

"ben9" <dont.filter@me> wrote in message

> [...]
> har gang i
>
> knold! - men penge lugter jo som bekendt ikke.

Det kommer jo an på om personen kan følge instruktionerne.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 16-10-07 22:21

Casper Hornstrup wrote:

> Det kommer jo an på om personen kan følge instruktionerne.

Casper, det er fint at du har en forretning på internettet

På Usenet hører forretning og handel dog kun hjemme i markedsgrupperne.

Der skal dog ikke meget hjerne til, for at gennemskue hvad du har gang i
her.

Min egen personlige mening er:

Skal du endelig være plattenslager, så vær det over nogen der har rigeligt
med penge.

Hint: Det kræver en syg hjerne, at ville lokke penge fra syge mennesker på
overførselsindkomst.

Mfh. Uffe Ravn

Fra : Casper Hornstrup

Dato : 17-10-07 16:55

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote in message

Det er fint at du er uenig, men jeg har ikke gjort noget ulovligt. Hvis du
ikke vil læse hvad jeg har at sige, så sæt mine indlæg på filter. Din
beskyldning om fup/svindel er både opdigtet og ubegrundet. Hvis du mener at
din beskyldning er sand, så står det dig frit for at bevise det. Jeg er her
fordi jeg ved at der er en del der har nogle problemer og som spørger om
hjælp her og jeg ved at jeg kan fortælle nogle af dem om en effektiv løsning
på en del af de problemer som de så kan overveje om de vil benytte til at
løse problemet med. Det er trods alt det disse grupper er til for -
vidensdeling og at hjælpe hinanden.

Casper
__________________________

Fra : ben9

Dato : 17-10-07 17:44

> [...]
> til at løse problemet med. Det er trods alt det disse grupper er til for -

hvad med om du blev præst og fik et job på en kræftafdeling - der er altid
kunder nok

Fra : Peter Knutsen

Dato : 19-10-07 16:57

Casper Hornstrup wrote:
> [...]
> på en del af de problemer som de så kan overveje om de vil benytte til at
> løse problemet med. Det er trods alt det disse grupper er til for -

NEJ!

Danske nyhedsgrupper, herunder dk.helbred, er *kun* til GRATIS vidensdeling!

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 31-10-07 14:15

Casper Hornstrup <info@1stlife.dk> skrev:

snip

>http://www.1stlife.dk
>Forbedre dit liv - fjern et problem!
>__________________________

OT:
Kan du ikke forbedre din signatur og skrive "Forbedr dit
liv"...? Det hedder det faktisk.

Du skriver jo heller ikke "Fjerne et problem"....

Vh. JIB

Fra : ben9

Dato : 31-10-07 14:29

"Jørn Ibsen (slet WYPAY)" <j.ibsen@WYPAYiteration.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan du ikke forbedre din signatur og skrive "Forbedr dit
> liv"...? Det hedder det faktisk.
>
> Du skriver jo heller ikke "Fjerne et problem"....

og hvis du så osse skrev dit gironummer, ville det gøre alting meget nemmere

Fra : ben9

Dato : 17-10-07 17:42

> Det kommer jo an på om personen kan følge instruktionerne.

århhh - et girokort kan de fleste vel udfylde

Fra : F.hansen

Dato : 17-10-07 18:06

"ben9" <dont.filter@me> skrev i en meddelelse

> århhh - et girokort kan de fleste vel udfylde
ROFL

Fra : SR

Dato : 19-10-07 18:56

Risperdal er et forbandet middel som vender op og ned på mennesket
man afliver gamle med det efter en uge er de gamle fuldstændig rundtosset og
man kan ikke kende dem igen, tal med plejehjemspersonale
om hvor rundtossede de gamle er når de er behandlet med det middel
det burde forbydes, derfor det er svært at rådgive når de er påvirket af det
lort.

Fra : Brian Olesen

Dato : 16-10-07 18:47

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men efter jeg er kommet på Risperdal, nu her inden for de seneste års tid,
> er jeg kommet til at ligne Amin Jensen! Hvad skal jeg gøre?

Tja synger du også lige så godt?

Mvh. brian

Fra : Lyrik

Dato : 21-10-07 22:56

On Mon, 15 Oct 2007 16:52:11 +0200, dktekno <dktekno@gmail.com> wrote:

> [...]
> tid,
> er jeg kommet til at ligne Amin Jensen! Hvad skal jeg gøre?
Det er som regel kun når man er helt ung at man kan fylde sig med
hvadsomhelst uden at tage på. Tænk på hvor slank Elvis var i sine unge
dage da han mosede rundt og vrikkede med hofterne. Men efter et usundt liv
med burgere af halvt fedt og halvt kød, samt "arme riddere" stegt på en
fedtepande, så blev han overvægtig.

Det er ved at ske for dig også, så du bør ændre din kost. I hvert fald
hvis du ikke vil ligne Amin Jensen.

Til asperger foreslås en lille smule antipsykotikum (siger min kone). Der
er mange at vælge imellem. Det meste tager man på af, så du kommer ikke
uden om en diætist eller lignende.

Ville det såre dig at skifte sodavand ud til sukkerfri? Eller spise de
chips med 5% fedt? Spise noget mere groft rugbrød så du ikke blev så
"Pang!-Sulten?"
Du skal være fornuftig, ellers ender du som Elvis!

--
Hilsen Jens Erik Bech
lyrik@heaven.dk