Lidt kvik kurvekørsel...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 20-10-07 09:15

.....har været der, men i bil.
Den vej burde tages på mc til sommer.
Del 1: Mit bekannten:
http://www.youtube.com/watch?v=ZhHhnGLPo-w

Del 2: Alleine.
http://www.youtube.com/watch?v=bR_cTfgHKCE

Stedet er Grossglockner Hochalpenstrasse.
God kigger!

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - er undervejs.

Fra : Finn og Angela

Dato : 20-10-07 10:15

> Del 2: Alleine.
> http://www.youtube.com/watch?v=bR_cTfgHKCE

Frisk kørsel

--
Finn og Angela Christensen
Yamaha XJ: 700N Maxim/900F -4BB

Fra : Anders Houmark

Dato : 20-10-07 13:00

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i meddelelsen
> ....har været der, men i bil.
> Den vej burde tages på mc til sommer.
> Del 1: Mit bekannten:
> http://www.youtube.com/watch?v=ZhHhnGLPo-w

Er det bare mig, eller er det ikke en lidt tåbelig overhaling ved 2:37 ?

Det er modsatte side af vejen, i et skarpt uoverskueligt højresving, på en
maskine som med sidetasker nærmest er 2 meter bred? :)

Ellers ser det ud til at være et dejligt sted.. kunne godt minde lidt om de
veje jeg kørte på i Norge i sommers.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : CL

Dato : 20-10-07 13:37

Anders Houmark wrote:

> [...]
> Det er modsatte side af vejen, i et skarpt uoverskueligt højresving,
> på en maskine som med sidetasker nærmest er 2 meter bred? :)

Også min mening, meget dårlig MC kørsel
og kunne godt været endt sådan her.
http://www.totallycrap.com/videos/videos_very_bad_motorbike_crash/

Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Armand

Dato : 20-10-07 21:16

CL skrev:

> Også min mening, meget dårlig MC kørsel
> og kunne godt været endt sådan her.
> http://www.totallycrap.com/videos/videos_very_bad_motorbike_crash/

Oh SHIT!!
Det værste er at tænke på at det kunne være én selv der kom tullende på
en europæisk bjergvej i sommerferien og så pludselig ender i sådan en
situration p.g.a. et fjols helt klart forsøger at overbevise sig selv om
at han er en helvedes skrap pilot =
Ud fra situationen og mængden af tilstedeværende motorcyklister, hvoraf
indtil flere kan tænkes at være på niveau (såvel omkring "missionen" som
praktiske evner), kan det egentlig ikke undre en at der stedse bliver
oprettet nye strecken-sperrungen for tyske motorcyklister :-|

Lidt lærerigt ér videoen dog:
ved 1.28½, og kun lige dér får man et kort og meget sjælden
foto-dokumentarisk bevis for troldens udseende!

--
Armand.

Fra : tp

Dato : 20-10-07 14:12

> ....har været der, men i bil.
> Den vej burde tages på mc til sommer.
> Del 1: Mit bekannten:
> http://www.youtube.com/watch?v=ZhHhnGLPo-w
>
> Del 2: Alleine.

Fint sted, men lidt morfar i den første.. Lyder forøvrigt rigtigt meget som
en boxer bimmer, men det kunne det jo også meget vel være når det er dig der
poster

Fra : Ped

Dato : 20-10-07 16:32

Aragorn Elessar skrev:
> [...]
>
> Del 2: Alleine.
> http://www.youtube.com/watch?v=bR_cTfgHKCE
>
> Stedet er Grossglockner Hochalpenstrasse.

Oplevede selv lige netop den vejstrækning for kun 19 dage siden...
Har endda min egen video derfra - det går bare knapt så stærkt...

http://www.pedmail.dk/alpentreffen/slides/x_alpetur.html

Det var bå'r dejli'!

M.v.h.

Jens L. Pedersen
'97 GPZ 1100

Fra : OK

Dato : 20-10-07 20:07

"Ped" <pedmail@danskbredbaandmail.dk> skrev i en meddelelse

> Oplevede selv lige netop den vejstrækning for kun 19 dage siden... Har
> endda min egen video derfra - det går bare knapt så stærkt...

> [...]

Var der en uge i sommerferien, og med bedre vejr end på YOUTUBE klippene.
Kan absolut anbefales.

mvh
Ole K (CBR1KD)