MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
noget mystisk kører i baggrunden (XPsp2)
Fra : getdion@gmail.com

Dato : 20-10-07 16:12

Når jeg skal lukke XP ned ser alt normalt ud, men til sidst kommer en boks med titlen
AFSLUT Program: Sample

Så trykker jeg OK, men samme boks kommer en gang til.
Så lukker den ned efter andet tryk på OK

Jeg har tjekket det hele: proceslisten, services, alt hvad der bliver startet ved
opstart mv
Kan ikke finde nogetsomhelst mistænkeligt.

Computeren er en Dell centrino bærbar med Intelpro wireless chips.

Nogen der ved hvad dette 'Sample' program er for noget ??

Fra : jama

Dato : 21-10-07 06:34

"getdion@gmail.com" <ubrugelig@kd.kd> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Computeren er en Dell centrino bærbar med Intelpro wireless chips.
>
> Nogen der ved hvad dette 'Sample' program er for noget ??

Efter jeg Googlet på det, tyder noget på Spy, så kør f.eks SuperAntiSpyware.
Mvh.Jama

Fra : getdion@gmail.com

Dato : 21-10-07 09:54

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> Efter jeg Googlet på det, tyder noget på Spy, så kør f.eks SuperAntiSpyware.
> Mvh.Jama

Jeg har også været ude og google.
Nogen siger at det er en gammel orm fra 2004.
Har fået kørt en removaltool.