Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CF kort og hastighed
Fra : Kim

Dato : 18-10-07 13:23

Jeg skal købe et CF-kort til mit Canon EOS 30 D, men hvor hurtigt skal det
være?

Kim

Fra : Mogens Hansen

Dato : 18-10-07 14:11

"Kim" <k@slet@lazy.dk> wrote in message
> Jeg skal købe et CF-kort til mit Canon EOS 30 D, men hvor hurtigt skal det
> være?

http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007-8478

Hvis man holder sig til de pænt hurtige kort, vil du nok ikke mærke forskel
i kameraet på dem. Priserne er så lave at der ikke er nogen grund til at
købe andet end pænt hurtige kort.
Hvis man køber de hurtigste kort vil det kunne gå hurtigere med at kopiere
filerne ind på computeren - hvis man har en hurtig læser og disken kan tage
fra.
De nyeste, store kameraer (som ikke kan købes endnu: Nikon D3, D300 og Canon
1Ds mkIII) kan udnytte de hurtigste kort.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen