mille
Fra : majbrit nielsen

Dato : 17-10-07 17:15

hey alle
jeg ringede på kbh dyrehospital i aftes,for at høre deres råd
de sagde vi skulle gi hende nogen kogte ris og torske rogn i små mængder
i et døgn og hvis det ik blev bedre måtte vi komme ud med hende til dem..
men hun virker mere frisk nu.

Med venlig hilsen
majbrit nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-10-07 19:08

"majbrit nielsen" <gusenmilleKATTE@BAKKEofir.dk> skrev i en
meddelelse news:jqKdnfiRGZ6WqIvanZ2dnUVZ8tqinZ2d@giganews.com
> [...]
> mængder i et døgn og hvis det ik blev bedre måtte vi komme ud med
> hende til dem.. men hun virker mere frisk nu.

Hej Majbrit.

Det lyder da dejligt, at Mille er blevet friskere. Det kan komme
hurtigt og gå væk lige så stille igen, men opkastning i otte dage
lød godt nok lidt voldsomt.

Jeg vil samstemme med de andre, at jeg synes du skal skifte dyrlæge,
så lang ventetid kan slet ikke akcepteres. Det lyder ikke særlig
kompetent synes jeg.

Min datter og jeg bruger Snertinge Dyrehospital som Kate, og der er
aldrig noget i vejen for, at man kan få en akuttid. Det ligger
ærgerligt nok for langt væk fra dig (Nordvestsjælland), de er både
flinke og dygtige der, og jeg er næsten sikker på ,at de kunne
regulere Gusens blodsukker.

Du spørger i dit tidligere indlæg om du er en dårlig katteejer. Jeg
tror ikke, at der er nogen her i gruppen der synes det, du er jo
parat til alt for at dine misser skal have det godt, uanset hvad
prisen er. Bare dog alle var så hensynsfulde som du er over for dine
misser, det ville vel nok være dejligt.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats