Undskyld x 3
Fra : Siri

Dato : 16-10-07 21:31

Undskyld!
I'm sooo sorry - men når eens indlæg efter 30min ikke er at se, så
trykker jeg på Refresh et par gange. Nogle gange virker det slet ikke -
andre gange virker det hver gang! Således denne - jeg beklager Jeg
er jo ikke den eneste, der ind i mellem slås med hjemmesidens
Newsreader. Forskellen er, at jeg er møg-stædig og prøver igen x 3
Så fik I historien om Lejons lykkelige dag x 3 - han er en lille hygser...
Varme hilsner og potedask fra begge kære braksnuder
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-10-07 10:01

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så fik I historien om Lejons lykkelige dag x 3 - han er en lille
> hygser... Varme hilsner og potedask fra begge kære braksnuder

Jamen søde Siri, hyggehistorier kan man da ikke få for mange af, så
klø du bare på. Det er jo ikke din skyld at newsreaderen
driller, og du har ret i at det er møgirriterende, når man tror at
ens indlæg er fløjet ind i Cyberspace, og så hænger de bare derinde,
parate til at gå til "angreb" på én gang. Jeg bruger Sunsite, og jeg
har dårligt trykket på send knappen førend indlægget i samme sekund
er i gruppen, det var jeg ikke så forvænt med på TDC's newsreader.

Nå, men det var jo de små hyggemisser det drejede sig om. Det er
virkelig dejligt for dig, at begge de to små er helt "hjemme" nu.
Gia har da helt klart savnet en legekammerat, og det lader da vist
til at Lejon er det helt rigtige valg. Godt at de kan li' hinanden -
og dig selvfølgelig ikke at forglemme. Kælemisser er det skønneste
på jorden, det kan vi nok alle blive enige om. Mini er også en
rigtig hygge- og kælemis, så jeg er også meget forvænt med en kærlig
kat. Det er de fleste da heldigvis.

P.S. Jeg kiggede lige i dit album i går, og jeg kan altså ikke
rigtigt huske hvor den smukke mis Maffeo stammer fra. Jeg ved du har
skrevet lidt om ham, men jeg skal vist mange indlæg igennem for at
finde det. Han er altså bare noget så flot.

Hyggehilsener til dig og bs-banden.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 17-10-07 10:50

> [...]

> huske hvor den smukke mis Maffeo stammer fra. Jeg ved du har skrevet lidt
> om ham, men jeg skal vist mange indlæg igennem for at finde det. Han er

Hej Siri og Tove

jeg kiggede også i Siris nye album forleden og regnede med, at vi snart fik
en forklaring på denne nye Maffeo, som vist er en norsk skovtrold, så vidt
jeg kan se

Så Siri: drillende newsreader eller ej - får vi så den forklaring - Er
braksnudebanden blevet udvidet med en skovtrold?

Venlig hilsen, Anelise med de tre huskatte og den smukke skovtrold Lulu

Fra : Siri

Dato : 17-10-07 17:13

> A. S. Nielsen skrev:
Tove skrev:> > P.S. Jeg kiggede lige i dit album i går, og jeg kan altså
> [...]
> braksnudebanden blevet udvidet med en skovtrold?
> Venlig hilsen, Anelise med de tre huskatte og den smukke skovtrold Lulu

Haa haa
Båååt - ikke en skovtrold! Gæt igen!
I er ikke så langt fra - og selv meget kvalificerede kræfter har gættet
på en "skovser", men nej.
Jeg har en face fotos af ham, men de er altså så misvisende, han ligner
ikke sig selv på dem.
Han har skullet flytte ind længe - men både ny og gl ejere har haft
overarbejde og været syge.
Jeg er selv stadig storsnottende og småfebril, og tøffer nu hen i dynen.
Så jeg kan blive rask nok til at få ryddet bulen her - så folk kan komme
på besøg - og Maffes mor kan komme her med Mafferdrengen.
Stikord: Drikkefontænen står ubrugt hen på altanen, men Maffebassen vil
sikkert blive rigtig, rigtig glad for dem
Jeg synes selv, at han ligner en xxxxxxx mest, men har nu fået 2 gæt på
NFO - not so
Med venlig hilsen
Siri snotsnude
- Tøm kattebakken ved privat svar
PS Så snart jeg bliver raskere, fortsætter jeg med sunsite-projektet -
har fået en svarmail fra dem, så nu skal jeg bare igennem alt det
indviklede med 5 Mozilla skærmbilleder, som de viser som eksempler på
opsætning - lidt af et projekt?

Fra : AS

Dato : 17-10-07 18:23

Siri wrote:
> [...]
> sikkert blive rigtig, rigtig glad for dem
> Jeg synes selv, at han ligner en xxxxxxx mest, men har nu fået 2 gæt på

Tja, hvad han så end er, så er han da for lækker! Gætter på
huskat*Somali

God bedring så han kan komme på plads snarest!

Anette

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-10-07 18:50

> Haa haa
> Båååt - ikke en skovtrold! Gæt igen!

Ok ! så forsøger jeg mig med en Sibirer, som jo også er en skovkat.
Det må blive det nærmeste på en NFO.

> [...]
> bare igennem alt det indviklede med 5 Mozilla skærmbilleder, som
> de viser som eksempler på opsætning - lidt af et projekt?

Det klarer du som en mis, bare gør nøjagtigt som der står på skærmen
trin for trin, så er du inde på sunsite.news "in a jiffy"

Rigtig god bedring.

(Jeg skal selv influenzavaccineres én af dagene, så jeg 7-9-13
slipper for influenza i år også, det er jo en god ting.)

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 17-10-07 20:13

> [...]
> har fået en svarmail fra dem, så nu skal jeg bare igennem alt det
> indviklede med 5 Mozilla skærmbilleder, som de viser som eksempler på

hej Siri og rigtig god bedring

så gætter jeg på en MCO, de har vist lige som den norske skovkat en svaghed
for vand.

venlig hilsen, Anelise

Fra : Siri

Dato : 19-10-07 18:32

> hej Siri og rigtig god bedring
> så gætter jeg på en MCO, de har vist lige som den norske skovkat en svaghed
> for vand.
> venlig hilsen, Anelise

Hej Anelise og Tove
Tak for det fromme ønske - det virker - jeg har det bedre ....
I har lidt ret begge to, men Anelise mest (det var vist stikordet ).
Maffer er en MCO, men ret lille, og så faldt jeg jo for ham, dels pga at
han er den totale skødebamse og puttegøj - og dels fordi, som det røg ud
af mig: "Der er da lidt Sibirer over ham, hva'? "
Opdrætteren tog det pænt, for det er altså ikke noget at sige om folks
fine avlshan....
Men han er altså noget fladere i snudepartiet end de fleste MCOer (af
hvad jeg har set), og ligner i mine ukyndige øjne netop en Sibirer - som
jo så desværre er altfor eventyrlysten og begavet til at kunne holdes
inde i en lille lejlighed (suk, Dorthes Viktor, vinke vinke).
Så nu kommer Maffer, når jeg er rask. Ikke en Sibirer, men ligner lidt,
og en lille, lejlighedsvant MCO-hyggefrans.
Så mangler vi bare det høje kradsetræ.....
Bl a derfor skal jeg rydde rigtig godt op de næste to dage - nu skal her
være fremkommeligt og ryddeligt (ambitiøst....)