Lejon er hjemme for alvor :-)
Fra : Siri

Dato : 16-10-07 21:12

Så skete det
Dobbelt så hurtigt som for Gia Gissemisse, men han er jo også en lille
verdensmand, ham Lejon.
Men med en meget blød side:
Det skete såmænd allerede i sidste uge, men jeg har været syg og ikke
fået fortalt, at Lejon nu har accepteret mig totalt! Jeg er bare lykkelig!
En aften i sidste uge lå Lejon i min seng og blev aet. Og med eet
triller han kærligt, trygt og saligt om på ryggen og lægger sig til
rette: Nus mig på maven, moar
Det gjorde han igen igår... Er man så en glad katteslave?
Når en lille livstræt og deprimeret-for-alvor ked-af-livet missemand
flytter ind, begynder at spise godt og glad, leger som en killing - og
føler sig så tryg, som det overhovedet er muligt - det er lykken!
Gia kalder ofte på nus også, og hun leger nu igen gerne. Dvs hun er også
tryg igen
At de så begge gerne vil lege med knitre-bolde (første gang ,at Gia har
gidet en bold! *GGGGG*) og DaBird (helt! genial! særlig! version af
fjer-på-snor-på-pind, fåes hos AnnK - www.Annk-butik.dk - de er amok
over den begge to!), det er jo bare noget med at vi leger nok og de
har nu hver sin bold - anbefales, de knitre-bolde!
De leger potedask-leg, og langer spøgefuldt ud efter hinanden - jagter
hinanden gennem stuen - men deler gerne min seng, skatterne Selvom
de ikke ligger i dynge og vasker hinanden - endnu da.... Jeg håber
Lejon fik øje på en anden kat i spejlet i går - og den var også i
vinduesruden - de leger også daske-pote ad hinanden. Han nyder også
solen i vindueskarmen - godt lur-sted!
Jeg elsker at have genbrugs-katte!
Mine skønne misser - bare dejlige!
Med venlig hilsen