underlig oplevelse
Fra : chiller83@gmail.com

Dato : 15-10-07 07:57

Idag ved en 5-6 tiden imorges hørte jeg et underligt brag også kom min
kat fortumlet ind i stuen, den væltede rundt og var meget
desorienteret, lagde den op i sofaen og kælede lidt med den... Dens
øjne begyndte at rulle og hovedet kørte fra side til side og dens
pupiler var meget udspilede... den lagde sig til at sove, men vågnede
et par gange hvorefter dens øjne igen kørte fra side til side... Hvad
kan det være? En hjerne blødning af en art? eller epilipsi anfald? mvh
Kristoffer

Fra : Tina.

Dato : 15-10-07 09:01

<chiller83@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

---

Var det min kat, var jeg på vej til dyrlægen med den, i stedet for at bruge
tid på at spørge på nettet!

Tina

Fra : lh

Dato : 15-10-07 12:28

"Tina." <spørg@mig> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kristoffer
>
> ---
>
> Var det min kat, var jeg på vej til dyrlægen med den, i stedet for at

Hallo ja. Af sted til en dyrlæge. Katten er enten meget syg eller påkørt.
Forstår heller ikke man spørger her i stedet for at komme af sted i en vis
fart.
I torsdag fandt jeg min lille nye hund pludselig at den ikke kunne stå på
sine bagben. I løbet af en halv time var vi hos dyrlægen.
I den slags sager hvor man kan se der er noget alvorligt galt, er det med at
komme af sted til hjælp hurtigt.

lh

Fra : majbrit nielsen

Dato : 15-10-07 18:09

> [...]
> komme af sted til hjælp hurtigt.
>
> lh
>enig....førstrhjælp.. er tit største hjælp..

Med venlig hilsen
majbrit nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : lh

Dato : 16-10-07 14:21

[...]

Hvordan er det gået med katten?

lh

Fra : Tinka Vera

Dato : 16-10-07 23:39

> [...]
> et par gange hvorefter dens øjne igen kørte fra side til side... Hvad
> kan det være? En hjerne blødning af en art? eller epilipsi anfald? mvh

Tænkte på at spørge om det samme, for det ville da være rart med en
opdatering - man tænker jo på den stakkels kat. De voldsomme symptomer
lød som symptomer på hjerneblødning. Hvis det var det, håber jeg, at
katten er blevet hjulpet til at få fred.

Med venlig hilsen
Tinka Vera
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Gainsbourg

Dato : 16-10-07 17:45

Forhåbentlig kom katten under hurtig dyrlægebehandling - det var meget
alvorlige symptomer der blev beskrevet.

En update i gruppen ville være rart i disse tilfælde. Alt for mange gange
bliver der spurgt og derefter hører man aldrig mere...

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : kristoffer

Dato : 18-10-07 14:21

> chiller83@gmail.com skrev:
> Idag ved en 5-6 tiden imorges h=F8rte jeg et underligt brag ogs=E5 kom min
> kat fortumlet ind i stuen, den v=E6ltede rundt og var meget
> desorienteret, lagde den op i sofaen og k=E6lede lidt med den... Dens
> =F8jne begyndte at rulle og hovedet k=F8rte fra side til side og dens
> pupiler var meget udspilede... den lagde sig til at sove, men v=E5gnede
> et par gange hvorefter dens =F8jne igen k=F8rte fra side til side... Hvad
> kan det v=E6re? En hjerne bl=F8dning af en art? eller epilipsi anfald? mvh
> Kristoffer

Undskyld den lange svar tid... - jeg skyndte mig faktisk til lægen med
katten, han sagde at den højst sandsynlig bare havde fået et slag i
hovedet, og at der ik var andet at gøre end at den bare skulle ligge i
et mørkt rum med mad og vand... Og siden er der ikke kommet andre
"anfald" ... HELDIGVIS må man sige :)

Med venlig hilsen
kristoffer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-10-07 14:44

"kristoffer" <chiller83KATTE@BAKKEgmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> bare skulle ligge i et mørkt rum med mad og vand... Og siden er
> der ikke kommet andre "anfald" ... HELDIGVIS må man sige :)

Hej Kristoffer.

Det var godt at høre at det måske "kun" var et slag i hovedet.
Hjernerystelse er heller ikke til at spøge med. Håber at din mis vil
komme sig helt, og at der ikke er andet i vejen. Jeg har tænkt meget
på dig, godt at du tog til dyrlægen hurtigt. Det er jo det første
man skal gøre hvis ens kat ser ud til at være meget syg.

Håber på det bedste, og god bedring med missen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Mariann Juhl

Dato : 19-10-07 13:22

> [...]
> hovedet, og at der ik var andet at gøre end at den bare skulle ligge i
> et mørkt rum med mad og vand... Og siden er der ikke kommet andre

Hej Kristoffer

Tak fordi du lige vendte tilbage med en update på, hvordan det gik med
din kat. Jeg har også tænkt meget på den. Godt at du fik den til dyrlæge
i en fart og gudskelov, at det ikke ikke var mere alvorligt

Med venlig hilsen
Mariann Juhl
- Tøm kattebakken ved privat svar