Er katten syg?
Fra : Ditte

Dato : 14-10-07 19:07

Hej

Jeg har uploadet et billede i dk.binaer af min venindes kat.
Hun hentede kattekillingen i onsdags, og i næsen sidder der noget der
ligner sort snot.
Er det noget der skal gøres noget ved?

På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen Ditte

Fra : JB

Dato : 14-10-07 19:26

"Ditte" <nej@nejnej.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har uploadet et billede i dk.binaer af min venindes kat.
> Hun hentede kattekillingen i onsdags, og i næsen sidder der noget der

For mig at se er det bare lidt skidt. Det betyder ikke noget, hvis katten
ellers er frisk og har klare øjne og spiser og leger.

Hilsen
Jytte

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 14-10-07 20:06

"Ditte" <nej@nejnej.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har uploadet et billede i dk.binaer af min venindes kat.
> Hun hentede kattekillingen i onsdags, og i næsen sidder der noget der

Ja, det er en ægte bussemand.
Og svaret er ja
.... pil den ud