Takker............ af
Fra : BorderTerrierMor

Dato : 18-10-07 11:10

Hejsa alle sammen.
Efter CH´s gode anbefaling tilmeldte jeg mig denne gruppe og har fået
rigtig mange godt "venner" som jeg fortsat vil holde kontakt til pr.
mail.

Jeg har fået gode råd og ideer herind, men jeg føler efterhånden at
jeg slet ikke høre til herinde.

Det kan der være delte meninger om hvorfor og det er egentlig totalt
ligegyldigt hvorfor )

Jeg vælger at slette mig fra denne gruppe, da jeg efterhånden ikke
føler jeg får eller kan give noget konstruktivt os imellem.

Så hygge til jer alle og tak for den tid vi trods alt har hygget )

Mvh Fru Larsen.

Fra : Per, Herringe

Dato : 18-10-07 11:21

I meddelelse: 1192702192.632604.182770@q5g2000prf.googlegroups.com
skrev BorderTerrierMor bl.a. (kan være lidt forkortet) :
> [...]
> føler jeg får eller kan give noget konstruktivt os imellem.
>
> Så hygge til jer alle og tak for den tid vi trods alt har hygget )

Nå............ man går og lægger sig Hans Christian

--
MVH Per, Herringe

Fra : jopa

Dato : 18-10-07 11:38

"BorderTerrierMor" <BorderTerrier@Forum.dk> skrev
Jeg har fået gode råd og ideer herind, men jeg føler efterhånden at
jeg slet ikke høre til herinde.

Jeg er ikke typen der gnider salt i et sår....
Men man ligger som man har redt.

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-07 11:45

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg slet ikke høre til herinde.
>
> Jeg er ikke typen der gnider salt i et sår....

Hmm, jeg må have overset noget et eller andet sted, men nu gider jeg så
heller ikke, at læse alt igennem.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : jopa

Dato : 18-10-07 11:56

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> skrev >
> Hmm, jeg må have overset noget et eller andet sted, men nu gider jeg så
> heller ikke, at læse alt igennem.

Der er tilsyneladende sket det at Fru Larsen er blevet obsternasig efter en
længerevarende, for mig at se nyttesløs diskution med hr Jensen, over en
æggeskal og nogen Marengs.

Hold da kæft hvor er livet dejligt med og uden nyhedsgrupper.

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : pwh

Dato : 18-10-07 12:03

jopa, skrev:
> [...]
> efter en længerevarende, for mig at se nyttesløs diskution med hr
> Jensen, over en æggeskal og nogen Marengs.

*LOL*
Hvad mener du med nyttesløs, marengs er da meget nyttigt

> Hold da kæft hvor er livet dejligt med og uden nyhedsgrupper.

Jeps, og nu skinner solen, så jeg vil ud med hundene igen

/Jens

Fra : pwh

Dato : 18-10-07 12:01

Buffy, skrev:
> "jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> Hmm, jeg må have overset noget et eller andet sted, men nu gider jeg
> så heller ikke, at læse alt igennem.

Mit gæt er at det er den "debat" der har kørt i tråden
"gode råd mod skæl" der har gjort udfaldet.
Er det det, så må jeg da give Fru Larsen ret i at denne gruppe
nok ikke er rar for hende at værer i, så er HG sikkert bedre for hende.

/Jens (som ønsker Fru Larsen og hendes hunde alt godt i fremtiden)

Fra : BorderTerriermor

Dato : 18-10-07 11:54

> [...]
> jeg slet ikke høre til herinde.
>
> Jeg er ikke typen der gnider salt i et sår....

Nej det ses, du ikke er den type *LOL*

Mvh Fru Larsen.

Fra : jopa

Dato : 18-10-07 12:01

"BorderTerriermor" <BorderTerrier@Forum.dk> skrev i meddelelsen

> Nej det ses, du ikke er den type *LOL*

Rart at se at du ikke er forsvundet alligevel
Hvis du vidste hvor mange gange jeg har været uenige med folk herinde.
Jeg er blevet truet med alskens ulyjkker men er her endnu, når det passer
mig

Så fat mod fru Larsen og tag det ikke så personligt.
Det er trods alt kun et forum og vi SKAL IKKE ALTID VÆRE ENIGE.

ps jeg ønsker ikke at fortsætte hvor dig g Jens slap
Den Marengs må være spist efterhånden

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : Is

Dato : 18-10-07 16:37

Jeg vælger at slette mig fra denne gruppe, da jeg efterhånden ikke
føler jeg får eller kan give noget konstruktivt os imellem.

Det er jo dit valg - men alle kan jo ikke blive enige om alting !!!!

Så hvorfor ikke bare opgi' at overbevise alle ?? Har du lært nogen
noget, så er det vel fint ???

Erik Isager