Hunde kan lære alt
Fra : OZ3BTO

Dato : 15-10-07 01:52

Her er et lille film klip der da må vise en vigtig ting fx når der er bold
på TV

http://www.funnyjunk.com/movies/1081/Get+Me+A+Beer+Dog/

Nogen her da har vovse der kan samme nummer ? ;P

Erik

Fra : jytte

Dato : 15-10-07 09:30

On 15 Okt., 02:52, "OZ3BTO" <n...@spam.dk> wrote:
> [...]
> på TV
>
> http://www.funnyjunk.com/movies/1081/Get+Me+A+Beer+Dog/
>
> Nogen her da har vovse der kan samme nummer ? ;P

Min gamle hund hentede også øl.Det var dåseøl. De stod dog ikke ikke i
køleskab. Det fik dog en ende, da den en dag kom til at bide et lille
hul i en af dem, og der stod øl ud i hele stuen Sådan en øl kan
fylde rigtig meget

Hilsen Jytte M

Fra : BorderTerrierMor

Dato : 15-10-07 09:56

On 15 Okt., 10:29, jytte <mollie-...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> køleskab. Det fik dog en ende, da den en dag kom til at bide et lille
> hul i en af dem, og der stod øl ud i hele stuen Sådan en øl kan

Vores henter ikke øl (de skal heller ikke lære det med Jyttes eksempel
i mente*LOL), men lukker havedøren op for hinanden. Dejlig nemt når
man lige har fået sig lagt på sofaen ))

Mvh Fru Larsen.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 15-10-07 21:02

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Her er et lille film klip der da må vise en vigtig ting fx når der er
> bold på TV
>
> http://www.funnyjunk.com/movies/1081/Get+Me+A+Beer+Dog/
>
> Nogen her da har vovse der kan samme nummer ? ;P

hente og hente..min gamle boxer stjal øl..både dåser som han hakkede
hjørnetænderne i og slubrede i sig, eller fra glas eller flasker hvis han
kunne komme af med det i et ubemærket øjeblik, han var sgi skabsdranker den
hund.. (-;

Mvh. Marie

Fra : pwh

Dato : 16-10-07 17:12

Torben og Marie-louise Ager, skrev:

> [...]
> hjørnetænderne i og slubrede i sig, eller fra glas eller flasker hvis
> han kunne komme af med det i et ubemærket øjeblik, han var sgi

Klart med den ejer

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 16-10-07 17:44

> Klart med den ejer

hrrrmmm....??

Mvh. Marie

Fra : pwh

Dato : 16-10-07 18:28

Torben og Marie-louise Ager, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> hrrrmmm....??

Jeg mener at du drev din hund til flaskens trøst

/Jens (som kun driver sine egne til vanvid)

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 16-10-07 19:15

> Jeg mener at du drev din hund til flaskens trøst

nårhh det tvivler jeg på, han var min best-buddy nogen sinde, kan
selvfølgelig være at det var det gode øl der gjorde udslaget.. LOL..

Mvh. Marie