Manual/brugsanvisning til TRUMATIC SL3002
Fra : Peter Olesen

Dato : 14-10-07 20:51

Er der nogen som ligger inde med en elektronisk version af en
maual/brugsanvisning til TRUMATIC SL3002 (gasvarmeovn)?

Peter

Fra : Klaus Fogh

Dato : 14-10-07 21:43

Jeg kender ikke SL3002 og det gør de tilsyneladende heller ikke på Trumas
hjemmeside, men du kan downloade manualer til deres øvrige sortiment her:
http://www.truma.com/truma05/de/downloads/index_downloads_uebersicht_94588.html

M.v.h. Klaus Fogh

Fra : Jens

Dato : 15-10-07 16:07

"Klaus Fogh" <klaus.fogh@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjemmeside, men du kan downloade manualer til deres øvrige sortiment her:

Den er her
http://www.truma.com/_anweisungen/Truma-Katalog/gb/trumatic_s/s_3002.html

Mvh
Jens