A4tech NB-75D mus
Fra : Ivar Madsen

Dato : 20-10-07 01:04

Jeg har købt mig en A4tech NB-75D mus, som Mandriva Kontrolcenter også
finder korekt (se nederst) men de to knapper på siden, og det vandrette
hjul, de virker ikke. Min gammele Zolid virkede "out af the box" med alle
dens 9 knapper. (hjulet er bare blevet defekt) så jeg havde engetligt
forventet at den nye også virkede. Jeg har søgt på google for at finde
hjælp, men forgæves.
De 2 standard knapper, og det lodrette hjul virker dog uden problemmer.
Hvad gør jeg for at få resten til at dutte også?