MS Windows
briani 27239
Bræde med InCD til DvD-RW
Fra : Radioamatør

Dato : 19-10-07 14:21

System WindowsXP-SP2

Jeg vil høre om der er nogen af jer der har et par tips til hvordan man
Aktivere/Deaktivere WindowsXP´s indbyggede brænderprogram,
jeg kan nemlig ikke få Nero InCD til at virke efter hensigten,
hvor man bare copy file over til DVD-RW uden at
WindowsXP brænderprogram starter.

På forhånd tak for respons.

Mvh. Poul

Fra : Akadut

Dato : 19-10-07 14:36

"Radioamatør" <Her@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg kan nemlig ikke få Nero InCD til at virke efter hensigten,
> hvor man bare copy file over til DVD-RW uden at

Hvis du kan bruge en komplet opskrift, så er den her:

http://www.libris.dk/index.php?id=4542&type=0&jumpurl=uploads%2Fmedia%2Fa754.pdf&juSecure=1&locationData=4542%3Att_content%3A4914&juHash=67cbec6a6c

Fra : Radioamatør

Dato : 19-10-07 14:50

"Akadut" <akadut@div.xx> skrev i en meddelelse news:4718b2be$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hvis du kan bruge en komplet opskrift, så er den her:
>
> http://www.libris.dk/index.php?id=4542&type=0&jumpurl=uploads%2Fmedia%2Fa754.pdf&juSecure=1&locationData=4542%3Att_content%3A4914&juHash=67cbec6a6c

Tak Akadut.

Den har jeg set på, men den hjælper mig ikke,
jeg kan stadig ikke finde hvor jeg deaktivere XP´s brænderprogram.
???
Kører du Windows XP, skal du deaktivere den
indbyggede brænderfunktion for at bruge InCD.
Læs mere i afsnittet Deaktiver den indbyggede
brænderfunktion i Windows XP???

Mvh. Poul

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 19-10-07 15:07

Radioamatør kom med følgende:
> [...]
> Kører du Windows XP, skal du deaktivere den
> indbyggede brænderfunktion for at bruge InCD.
> Læs mere i afsnittet Deaktiver den indbyggede

Jeg hiver dette ud af "hjernekisten"..
I Stifinder højreklikker du på brænder-drevet, og vælger (tror jeg)
Egenskaber. På et af fanebladene, indspilning mener jeg det hedder,
fjerner du hakket for at bruge dette drev til indspilning.
...::JMJ::..

Fra : mogens

Dato : 19-10-07 15:12

Hej.
Deaktivering af Windows XPs brænderfunktion:

Denne Computer
...Højreklik brænderdrevet
.....Fanen Indspilning
.......[Fjern flueben]..Aktiver cd-indspilning på dette drev
.......<OK>

Hilsen Mogens

Fra : Radioamatør

Dato : 19-10-07 15:25

"mogens" <langballe75@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:1192803117.971447.203790@i13g2000prf.googlegroups.com...
[...]

1000 Tak til JMJ og Mogens.
Det var lige det farmøse flueben der skulle væk.
Nu virker det.

Mvh. Poul

Fra : nono

Dato : 19-10-07 15:25

Jeg har brugt InCD men har skrottet det da jeg ikke kan læse mine cd-rw bare
et år efter!

/he

Fra : Rado

Dato : 19-10-07 19:30

On Fri, 19 Oct 2007 16:24:54 +0200, "nono" <nono@no.no> wrote:

>Jeg har brugt InCD men har skrottet det da jeg ikke kan læse mine cd-rw bare
>et år efter!

Mon ikke det skyldes dårlige skiver? Gode RW skiver holder som regel
data i flere år.

--
Rado

"The greatest obstacle to discovery is not ignorance
but the illusion of knowledge."