uforståelig valideringsfejl
Fra : Leonard

Dato : 19-10-07 15:26

Jeg fatter minus af, hvorfor validatoren brokker sig over denne side:
http://162.dk/wbl/intro-gb.php

Jeg kan simpelthen ikke se andet end en standard opbygget side.

--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/

Fra : Lars Raaby

Dato : 19-10-07 15:30

Leonard skrev:
> Jeg fatter minus af, hvorfor validatoren brokker sig over denne side:
> http://162.dk/wbl/intro-gb.php
>
> Jeg kan simpelthen ikke se andet end en standard opbygget side.

Du har 47 fejl på din side så jeg kan godt forstå den brokker sig.
I linie 17 har du ikke afsluttet P der mangler en </p>

--

Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Leonard

Dato : 19-10-07 15:35

On Fri, 19 Oct 2007 16:25:40 +0200, Leonard wrote:

> Jeg fatter minus af, hvorfor validatoren brokker sig over denne side:
> http://162.dk/wbl/intro-gb.php
>
> Jeg kan simpelthen ikke se andet end en standard opbygget side.

Glem det, jeg fandt alligevel et manglende </p> ...