Canon LBP 660 og XP SP2
Fra : Kim Schroeder

Dato : 19-10-07 22:43

Hvis der er nogen, som har haft held med at få ovennævnte til at fungere,
hører jeg gerne derom.

mvh
Kim

Fra : Søren Larsen

Dato : 23-10-07 10:43

"Kim Schroeder" <nospamtome@myorange.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis der er nogen, som har haft held med at få ovennævnte til at fungere,
> hører jeg gerne derom.
>
> mvh
> Kim

Hej

Det har jeg da, linkede bare hen til driverne på mit drev da den spurgte
efter dem..

MVH

Søren

Fra : Kim Schroeder

Dato : 28-10-07 11:30

"Søren Larsen" <bongo50000@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:ffkfmq$1ba6$1@newsbin.cybercity.dk...

> Det har jeg da, linkede bare hen til driverne på mit drev da den spurgte
> efter dem..

Tak for svaret - det lyder interessant.

Hvilke drivere ??

Mig bekendt er der ikke udviklet drivere til XP, og jeg havde ikke held
med at få SP2 til at kaste sin kærlighed på nogen af de medfølgende
(gamle) drivere (til Win 95, 2000 og NT, så vidt jeg husker).

Kim