MobilOn ...
Fra : Anders \(6400\)

Dato : 18-10-07 09:46

Hej NG'ere

Sidder lige og kigger på MobilOn's hjemmeside, og syntes den ser bekendt ud.
Der var tidligere en biks, der kaldte sig 1CC.dk (1. Class Communications).
Biksen havde ikke et særligt godt ry, og nu studser jeg over adressen
Nørrebrogade 76,
for det mener jeg faktisk at kunne huske..

For er det det, så skal jeg ikke handle der...

Fra : Johnny

Dato : 18-10-07 10:40

"Anders (6400)" <anders.forst@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nørrebrogade 76,
> for det mener jeg faktisk at kunne huske..
>
> For er det det, så skal jeg ikke handle der...

Sådan så det ud dengang:

1cc.dk
First Class Communications ApS
Nørrebrogade 76 st.
2200 København N
Danmark
Tlf.: 35 36 02 00
Fax: 35 36 02 52
http://www.1cc.dk
ma@1cc.dk
CVR: 28871384

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 18-10-07 13:15

Takker for info !

Skal ikke handle det, hvis de er ligeså sløve til at svare på
mails og tage deres telefon...

Fra : Peter

Dato : 18-10-07 19:53

Hej.

Og så solgte de udelukkende parallel-importerede telefoner, som var uden
garanti fra fabrikanten......
- men det gør de fleste af de billige butikker på mobilpriser.dk.....

Hvis et sådan firma lukker (og det gør de jo som oftest med jevne
mellemrum), så har du ingen måde at få din telefon repereret på
garantien.......

Så pas på med at købe sådan et sted, overvej det nøje, og beslut dig så for
ikke at købe de steder....!

--
Peter