joystick k750i
Fra : SB

Dato : 16-10-07 20:10

Joystikket har det skidt på min k750i, er det et man selv kan skifte, uden
den store elektomekaniker uddanelse?

Søren

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-10-07 22:30

SB skrev:

> Joystikket har det skidt på min k750i, er det et man selv kan skifte,
> uden den store elektomekaniker uddanelse?

Jeg ville give det lidt WD40, olie, kontaktspray eller lignende og derefter
blæse rent med trykluft fra kompressor eller dåse - virker i hvert fald.
Hans

Fra : Tonni Madsen

Dato : 17-10-07 06:32

> Jeg ville give det lidt WD40, olie, kontaktspray eller lignende og
> derefter blæse rent med trykluft fra kompressor eller dåse - virker i
> [...]

Har hørt mange sige at det ødeligger telefonen, men jeg har gjort det samme
ved min den gamle, og er begyndt at bruge den på arbejde, den har virket
upåklageligt i næsten et halvt år siden, så jeg er godt til freds.
Men pas på ikke at sjaske for meget på...

Mvh Tonni Madsen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-10-07 12:23

Tonni Madsen skrev:

> Har hørt mange sige at det ødeligger telefonen,

Det er folk der ikke har prøvet.

> men jeg har gjort det samme ved min den gamle, og er begyndt
> at bruge den på arbejde, den har virket upåklageligt i næsten
> et halvt år siden.

Ditto.

--
Bertel

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 17-10-07 12:38

Ellers så koster et nyt joystick ikke alverden....

Fra : Karsten Andersen

Dato : 17-10-07 15:22

Wed, 17 Oct 2007 13:37:44 +0200, skrev Anders (6400), på 22 linier, i
<4715f40a$0$1956$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, :

>Ellers så koster et nyt joystick ikke alverden....

Og når den ikke virker ordenligt med nyt joystick?

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : SB

Dato : 17-10-07 15:26

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> <4715f40a$0$1956$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, :

> Og når den ikke virker ordenligt med nyt joystick?

Så er der noget andet galt

Prøver med kontaktspray og lidt luft fra kompressoren

Takker for hjælpen

Søren

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-10-07 22:09

SB skrev:

> Takker for hjælpen

Velbekomme
Hans

Fra : MOBILFIX

Dato : 19-10-07 10:59

> SB skrev:
> Jeg ville give det lidt WD40, olie, kontaktspray eller lignende og
> derefter blæse rent med trykluft fra kompressor eller dåse - virker i
> hvert fald.

Hvorfor ikke bare få den lavet gratis på garanti.
Hvis der står : 05W35 på label under batteri, så er den omfattet af 2 års
garanti
WD40 og lign, så er man da helt sikker på at der ikke er mere garanti på
telefonen, men det er man også, så snart man selv prøver at åbne telefonen.
Der hvor jeg arbejder, afviser vi en hel del SE, på "uautoriseret indgreb"

/ Steff

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 19-10-07 11:06

MOBILFIX skrev:

> Hvorfor ikke bare få den lavet gratis på garanti.

Fordi man skal undvære den x-antal dage og fordi problemet må formodes at
komme igen.

Jeg havde muligheden for at få et nyt sat i men fravalgte det.

> [...]
> på telefonen, men det er man også, så snart man selv prøver at åbne
> telefonen. Der hvor jeg arbejder, afviser vi en hel del SE, på

Jeg åbnede ikke min i dén forbindelse.

Om garantien ryger er jo folks egen sag - jeg var nærmest ligeglad
Hans

Fra : MOBILFIX

Dato : 21-10-07 14:59

> Fordi man skal undvære den x-antal dage og fordi problemet må formodes at
> komme igen.

Jeg tror da ikke problemet opstår igen, efter den er skiftet på aut.
værksted. Der bliver jo sat en støvhætte på det nye joystick, så der ikke
kommer "urenheder" til joystick.
/ steff

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-10-07 17:18

MOBILFIX skrev:

> Jeg tror da ikke problemet opstår igen, efter den er skiftet på aut.
> værksted. Der bliver jo sat en støvhætte på det nye joystick, så der
> ikke kommer "urenheder" til joystick.

Havde regnet med at der blev monteret et joystick som det gamle.
Hans

Fra : Tonni Madsen

Dato : 22-10-07 16:31

> Havde regnet med at der blev monteret et joystick som det gamle.
> --
> Med venlig hilsen
> Hans

Tja, jeg har fået skiftet min to gange hos telecare århus, og indtil videre
er det wd40 behandlingen der har holdt længst...

Tonni Madsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-10-07 22:24

Tonni Madsen skrev:

> Tja, jeg har fået skiftet min to gange hos telecare århus, og indtil
> videre er det wd40 behandlingen der har holdt længst...

LOL
Hans