nokia 3110 auto. svar
Fra : Hans Olesen

Dato : 16-10-07 16:40

hjælp til autosvar, virker ikke når jeg montere tlf. til et 3 pol jack stik
som kommer fra intercom på mc. ingen problemer med den medfølgende øreprop.
vh Hans

Fra : Søren Nielsen

Dato : 16-10-07 20:25

Hans Olesen wrote:
> hjælp til autosvar, virker ikke når jeg montere tlf. til et 3 pol
> jack stik som kommer fra intercom på mc. ingen problemer med den
> medfølgende øreprop. vh Hans

Skal det ikke aktiveres for den profil? Eller har du prøvet at vælge en
anden profil?

Søren

Fra : Hans Olesen

Dato : 17-10-07 19:23

Hej Søren,
jeg har aktiveret den og den virker også på den medfølgende øreprop, men
ikke når jeg kobler mit intercom til.
Der kunne jo være andre der var løbet ind i det problem, så var det jo
dejligt at få nogle guldkorn.

Hans