Nokia 6280 vs. Nokia 6288
Fra : Per René Neuhauge Go~

Dato : 15-10-07 11:07

Hej NG

Hvad er egentlig forskellen mellem de to modeller fra Nokia, nemlig 6280 og
6288?

Den ene forskel jeg kan finde er, at man har mulighed for at opdatere Nokia
6288'eren via Nokia's hjemmeside - hvilket måske betyder at forskellen
er softwaren.

Men er det virkelig det?

Mvh. Per

Fra : Karsten Andersen

Dato : 15-10-07 11:11

Mon, 15 Oct 2007 12:07:15 +0200, skrev Per René Neuhauge Gotfredsen,
på 14 linier, i <47133b1e$0$15883$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, :

Faktisk samme software

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Per René Neuhauge Go~

Dato : 15-10-07 11:19

Ikke ifølge de opdateringer jeg har fået lavet - har lige fået opdateret min
N6280 hos en forhandler og her er der lagt version 6.43 på - og ligeledes
har jeg lige nu her lagt den nyeste software på N6288'eren og det er version
6.10.

Laver man en "Sammenligning" af de to telefoner - så er software versionen
40 på 6280 og S40 på 6288 - men det ved jeg selvfølgelig om det er en
skrivefejl eller sjuskefejl.

/ Per

Fra : Per René Neuhauge Go~

Dato : 15-10-07 11:22

En lille tilføjelse: "Sammenligningen" laves på Nokia's hjemmeside

Fra : Per René Neuhauge Go~

Dato : 17-10-07 14:59

Ingen yderligere kommentarer?