SE K850i
Fra : Ivar Madsen

Dato : 13-10-07 06:39

Jeg har (næsten) besluttet mig for at jeg vil have en SE K850i, men har lige
et spm.

Min SE T630, viser klokken med store tal, sådan ca 20 % af højden på
displayet, og når man trykker på + el. - knapperne på siden, så forsætter
den med at vise klokken, med samme størelse tal, men den tænder
baggrundslyset, så man også i mørke kan se hvad klokken er.

Kan SE K850i det samme?

Nogen der ved hvem der plejer at komme med størst tilskud på nye telefoner,
ala. SE K850i ?

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-10-07 12:57

"Ivar Madsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> [...]
>
> Kan SE K850i det samme?
>
> Nogen der ved hvem der plejer at komme med størst tilskud på nye

Jeg tror ikke du får den meget billigere end hos Debitel. Deres tilbud er
kr. 1199,- og medregnet abonnementet på 6 måneder vil totalprisen blive kr.
3872,-. :

http://www.debitelshop.dk/debitel/product.do?product=SonyEricssonK850iBlue&offer=SonyEricssonK850iBlueTriumf400&sstlcmpid=3607

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : John

Dato : 18-10-07 14:34

Ivar Madsen skrev:
> Jeg har (næsten) besluttet mig for at jeg vil have en SE K850i, men har lige
> et spm.

Hvis ikke du har gjort det, så tjek telefonen ud inden du køber den.

Jeg havde "fornøjelsen" i går og var ærlig talt ret skuffet.

Først og fremmest er den stor og klodset.

Menu-navigationsknappen er dum for at sige det diplomatisk.

Tastaturet er ikke specielt godt at skrive på.

Telefonen var generelt ustabil og frøs to gange.

Den tager dog gode billeder, så hvis et godt kamera har førsteprioritet
er den et godt bud. For mit vedkommende ville jeg dog nok vælge N95, da
den tager mindste lige så gode billeder (men mangler dog den gode flash)
og kan flere ting - til cirka samme pris. Det gør i mine øjne at K 850
er alt for dyr i forhold til hvad den kan.

> Nogen der ved hvem der plejer at komme med størst tilskud på nye telefoner,
> ala. SE K850i ?

3 plejer at give ret gode rabatter.

Mvh

John

Fra : Smurf

Dato : 18-10-07 18:43

>Jeg havde "fornøjelsen" i går og var ærlig talt ret skuffet.
>
>Først og fremmest er den stor og klodset.

Men du anbefaler så en N95 istedet!?

Fra : John

Dato : 18-10-07 19:10

Smurf skrev:

> Men du anbefaler så en N95 istedet!?

Ja. Her får du trods alt en langt række ekstra ting med i købet, fx GPS,
WLAN, taster til musikafspiller osv. Der er tale om en smartphone.
K850 har, ud over et kamera der er bedre end gennemsnittet, intet ekstra
at byde på.
N95 fylder stort set det samme, koster stort set det samme og kan meget
mere.

Mvh

John