Indkøbskurv
Fra : Niels-Chrsitian Adle~

Dato : 18-10-07 21:50

Hej jeg er ved at lave en hjemmeside hvor jeg har tænkt mig at
sælge produkter over nettet! Har set commerce og er ikke lige det
jeg kigger efter da det jo er en slag "template" hvor alt er
kodet i forvejen! har nemlig selv styr på alt med css og html og
er allerede godt igang med at opbyggehjemmesiden det eneste jeg
umildbart mangler er en slags indkøbskurv!

Som kun skal give mulighed for at jeg kan sætte et produkt ind og
folk så kan vælge produktet og hvor mange de vil have og så at
jeg laver et link til indkøbskurvens index hvor der så skal være
mulighed for at købe det via betalingsservice!
Håber i kan hjælpe mig, har virkelig prøvet forskellige ting men
de er alt for "avanceret", skal være meget simplet men
selvfølgelig og så se professionelt ud!

Evt. skript ville være lækkert eller noget information på hvordan
jeg selv kan lave det!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 18-10-07 22:41

"Niels-Chrsitian Adler Ehnhuus" <admin@fgfester.dk> skrev

> [...]
> er allerede godt igang med at opbyggehjemmesiden det eneste jeg
> umildbart mangler er en slags indkøbskurv!

Kan ikke laves med HTML du skal bruge noget serverside.
PHP ASP alt efter hvad du kan køre på dit Hotel.

Så prøv en af serverside grupperne.

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Per Rasmussen

Dato : 18-10-07 23:14

Niels-Chrsitian Adler Ehnhuus wrote in
dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> selvfølgelig og så se professionelt ud!
>
> Evt. skript ville være lækkert eller noget information på hvordan

Du kan ikke lave det i html, du skal over i f.eks. ASP eller PHP, så
prøv i en af de grupper.
Men der findes altså mange færdige systemer som man frit kan bruge,
men hvis du f.eks. skal have dankortbetaling, så koster det noget
hos PBS og du skal samtidig have en betalingsgateway, som også
koster.

PerR

Fra : Niels-Chrsitian Adle~

Dato : 18-10-07 23:49

> [...]
> men hvis du f.eks. skal have dankortbetaling, så koster det noget
> hos PBS og du skal samtidig have en betalingsgateway, som også

Ok tak for hjælper prøver at poste under php istedet for! Ja skal også
være med dankortbetaling og har tænkt mig at bruge nogen penge for at
få det op at køre med Pbs!

Men problemet med dem jeg kan finde der er kode i forvejen er at det er
nærmest en hel template for at lave hele hjemmesiden:
har prøvet at ligge det op på den server jeg har men kun det der
commerce:

www.fgfester.dk/theallamericanstyle/index.php

Som i kan se er der både tilbud, søgemaskine, menuer, nyheder og alt
det har jeg selv lavet med html og css så det er kun selve
"indkøbskurven" jeg har brug for!

Tak for jeres tid
hilsen Niels-Christian

Fra : naqibullah