Problem med åbning af visse sider i IE6
Fra : Claus Skaarup (Arbej~

Dato : 18-10-07 19:43

Godaften

Min mor vil gerne kunne kigge i de kirkebøger, der ligger på
www.arkivalieronline.dk, men hun er løbet ind i et problem.
Når hun har været inde og finde et sogn og links til de forskellige
kirkebøger står der, kan hun ikke komme længere. Når hun klikker på et
link, kommer der en popup og spørger om hun vil gemme filen
"etellerandet".aspx. Hun kan ikke vælge at åbne den i stedet, så det
er jo lidt noget møg.

Det fungerer fint på min computer. Jeg klikker på linket og så popper
der en Java applet op, som der skal
Hvad går der lige galt? Hun HAR Java installeret, for hun har Webbank,
som kræver Java.
Jeg troede et øjeblik det var Javascript hun ikke havde aktiveret, men
det HAR hun.

Hun har WinXP SP2 og IE6

Hjælp!

Mvh. Claus