Råd søges (stadig)
Fra : Ukendt

Dato : 18-10-07 20:27

Jeg har en anden tråd eftersøgt råd om indkøb til ny maskine. Jeg har et par
ekstra spørgsmål:

1) Hvilket kabinet og strømforsyning er værd at invistere i (pris tilsammen
ca. 1000kr)?
2) Skal man vente med at købe grafikkort? Jeg læste et sted, at der kommer
nye Nvidia kort snart?

På forhånd mange tak

Mvh
KaK

Fra : Peter Holm

Dato : 18-10-07 21:35

KickAssCowboy wrote:
> Jeg har en anden tråd eftersøgt råd om indkøb til ny maskine. Jeg har
> et par ekstra spørgsmål:
>
> 1) Hvilket kabinet og strømforsyning er værd at invistere i (pris
> tilsammen ca. 1000kr)?

jeg elsker mit antec p150
http://www.computergeil.dk/?artikelid=5697

Mange vil dog foretrække p180, men jeg gider ikke drev skjult bag en låge.

Mvh
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-07 18:19

Ok.. Antec får vist generelt gode anmeldelser
Tak for svaret. Det vil jeg undersøge nærmere

Fra : Johan N

Dato : 20-10-07 10:21

On Oct 18, 10:34 pm, "Peter Holm" <peterholm67@hotmail*REMOVE*.com>
wrote:

> jeg elsker mit antec p150http://www.computergeil.dk/?artikelid=5697
>
> Mange vil dog foretrække p180, men jeg gider ikke drev skjult bag en låge.
>
> Mvh
> Peter

Du har vel kriterier ud over selve prisen.

Mvh

Johan

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-07 12:35

wrote:

> [...]
>
> Mvh
> Peter

>Du har vel kriterier ud over selve prisen.

Jo da
Det skal være så støjsvag som muligt mht. psu, blæsere og hdd ophæng, ikke
noget lys i (er blevet for gammel til sådan noget tivoli , og kabinettet
skal være nemt at "bygge" i, da jeg ikke har den store erfaring og har
tildens til 10 tommelfingre. Strømforsygningen skal udover bundkort kunne
trække 3 hdd, 4x 1gb ram, 1 dvd-w/r og en 8800gts grafikkort.
Nogen foreslag ?
Mvh
KaK

Mvh