MS Windows
briani 27239
Windows update
Fra : Mike

Dato : 17-10-07 16:48

Hej NG

Hvordan kan det være, at jeg får den samme update konstant? Det drejer
sig om denne update: Sikkerhedopdatering til Microsoft XML core services
4.0 service pack 2(KB936181).

Uanset hvor mange gange jeg lader den installere denne update, bliver
den ved med at komme igen.

Håber på nogen kender svaret

MVH
Michael

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 17-10-07 17:44

On Wed, 17 Oct 2007 17:47:56 +0200, Mike
<hrunderscoremike@hotmail.com> wrote:

> [...]
>4.0 service pack 2(KB936181).
>
>Uanset hvor mange gange jeg lader den installere denne update, bliver

Vi kender i hvertfald spørgsmålet, som kommer en gang om ugen
Jeg kender desværre ikke svaret, da jeg ikke har problemet
mvh Ebbe

Fra : Jørgen E.

Dato : 17-10-07 20:23

"Mike" <hrunderscoremike@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2(KB936181).
>
> Uanset hvor mange gange jeg lader den installere denne update, bliver den ved med at

Har du kigget her :

http://support.microsoft.com/kb/936181