MS Windows
briani 27239
Vista og Office 2007?
Fra : Lars

Dato : 17-10-07 15:20

Hej i gruppen.
Har i oplevet at jeres office 2007(excel) stort set hele tiden laver en
eller anden fejl så programmet lukker? Excel og vista er originale og købt -
desværre også betalt .
Office 2007 fungere HELT fint på min anden xp maskine, men det nye office
2007 som køre på en vista - uha nej... sikke noget tis. Nogle ideer til
hvad jeg kan gøre? alle opdateringer er installeret!
vh Lars

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 17-10-07 16:08

Lars formulerede onsdag:
> [...]
> 2007 som køre på en vista - uha nej... sikke noget tis. Nogle ideer til hvad
> jeg kan gøre? alle opdateringer er installeret!

Kan ikke genkende disse problemer her. Kører som kniv i smør på min
Vista.
Hvilken Vista, hvilken Office 2007?
...::JMJ::..

Fra : Lars

Dato : 18-10-07 10:01

> Kan ikke genkende disse problemer her. Kører som kniv i smør på min Vista.
> Hvilken Vista, hvilken Office 2007?
> ..::JMJ::..

Det er vista ultimate uk... det som kom med den bærbare hvis det har noget
at sige... og office er ligeledes ultimate!
vh Lars

Fra : Member

Dato : 18-10-07 11:17

"Lars" <none@none.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg kan heller ikke genkende dit problem, Vista 32bit Ultimate DK og Office
2007 Enterprise DK kører perfekt på min kontormaskine. Og det har det gjort
lige fra jeg fik den nye maskine, for ca 2 mnd siden, og ingen af
opdateringerne har ændret på det.

/@

Fra : Lars

Dato : 18-10-07 18:54

"Member" <haha@hahaha.com> wrote in message

> [...]
> Office 2007 Enterprise DK kører perfekt på min kontormaskine. Og det har
> det gjort lige fra jeg fik den nye maskine, for ca 2 mnd siden, og ingen

Det kørte som hans i grete da det var på XP, men den nye version af office
som ellers er den exact samme som den på xp maskinen, eneste forskeld er et
serial nr.... det skulle jeg jo ikke mene kunne gøre den store forskel på
stabiliteten. SORT.
men jeg må bare gemme hvergang jeg laver en ændring, lidt skidt når jeg
arbejder med en masse data.
vh Lars
PS. Tak for jeres svar by the way

Fra : Lars

Dato : 18-10-07 10:02

Jeg er dum... office er enterprise... sorry

Fra : Jan Viegand

Dato : 21-10-07 20:27

"Lars" <none@none.dk> wrote in message
> [...]
> 2007 som køre på en vista - uha nej... sikke noget tis. Nogle ideer til
> hvad jeg kan gøre? alle opdateringer er installeret!

Jeg havde samme problem og googlede mig frem til denne løsning.

Ændr i registreringsbasen:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Office\Excel\Addins

For Send to Bluetooth: Ændre "LoadBehavior key" 3 til 0

Det skyldes åbenbart en konflikt med denne add-in.

Jan

Fra : Lars

Dato : 22-10-07 15:16

> For Send to Bluetooth: Ændre "LoadBehavior key" 3 til 0

Hmm den har jeg ikke! jeg har: under:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Office\Excel\Addins følgende to
mapper:
BtOfficeAddin.BtOfficeIntegration.1
PDFMaker.OfficeAddin
og under dem har jeg loadbehavior key men ikke noget om bluetooth!
vh Lars

Fra : Jan Viegand

Dato : 22-10-07 20:58

"Lars" <none@none.dk> wrote in message
......>
> [...]
> BtOfficeAddin.BtOfficeIntegration.1
> PDFMaker.OfficeAddin
> og under dem har jeg loadbehavior key men ikke noget om bluetooth!

Beklager, jeg fik ikke skrevet det sidste rigtigt. Den hedder lige præcis
det som du skriver. Du kan under FriendlyName se "Send to Bluetooth".

Du kan også søge på nettet og finde mere info om det.

Jan

Fra : Lars

Dato : 22-10-07 22:45

"Jan Viegand" <jv@FJERNjanviegand.dk> wrote in message

> Du kan også søge på nettet og finde mere info om det.

Mange tak... Det vil jeg straks gøre
vh Lars