Javascript i asp-side virker i html men ik~
Fra : Bjarne Hansen

Dato : 17-10-07 17:45

Hej Gruppe

Jeg er virkelige begynder med asp,
jeg har et lille problem:
jeg har lavet en menu i et program der hedder (det benytter javascript)
når jeg så indsætter js-menu'en i et HTML dokument virker det fint
men hvis jeg omdøber det til asp virker det ikke
jeg tror det er fordi jeg mangler et eller andet "tag"

er der nogen der kan hjælpe mig på vej

Bjarne Hansen

koden ser ca sådan ud:

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

<head>
<title>Bjarne's Hjemmeside</title>
<script type="text/javascript" language="JavaScript1.2"
src="stmenu.js"></script>
</head>

center; background-repeat: no-repeat; background-color: #666666;">

left: 277px; top: 120px" id="layer1">

<script type="text/javascript" language="JavaScript1.2">
<!--
(her er der så en masse koder)
</script>

Fra : Jørn Andersen

Dato : 18-10-07 00:22

On Wed, 17 Oct 2007 18:45:09 +0200, "Bjarne Hansen"
<bhansen1@hotmail.com> wrote:

> [...]
>når jeg så indsætter js-menu'en i et HTML dokument virker det fint
>men hvis jeg omdøber det til asp virker det ikke

Omdøber du det kun - uden at ændre noget?

Og er du sikker på, at du kan kære ASP på din server?

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 18-10-07 16:26

Hej Jørn (og gruppe)

Pludselig virker det, og jeg har ikke ændret noget.

nå men det kan jo ikke overraske en mand over 40 med
25 års computer erfaring bag sig.

tak alligevel

Bjarne Hansen, Svendborg