Ny skærm som sidekick til en laptop.
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 17-10-07 16:23

Min søn er netop konfirmeret her i efteråret og vil gerne ha en ekstra skærm
lige som sin farmand.
Jeg har en 20" Dell FPW 2005, om han er ret forelsket i. Han vil derfor
gerne ha den nye FPW2008 istedet.
Den koster 2900 kr, men jeg er ikke overbevist om, at han ikke kan finde
bedre til de samme penge.

Og her kommer der et par spørgsmål

Samsung laver en 24" med S-PVA panel og en opløsning på 1920x1200.
Samsung SyncMaster 245B.
Den koster 3350 kr men er så meget større end Dell'en.
Men vil han få glæde af den større skærm, når hans Pc er en HP laptop med 2
GHz centrino og 1 Gb ram samt et ATI X700 grafikkort med 128 Mb ram?
Han vil spille noget på maskinen, men ikke de allernyeste spil.

Maskinen blir brugt til Game, chat, internet og lektier.
Er der andre skærme, vi bør se på?
Prisen må ikke overstige de 3350 kr Samsungen koster. og skærmen skal kunne
køre med VGA-stik.

Jeg går erfter en skærm med enten S-IPS eller S-PVA panel.

Og vi har prøvet at skrive i dk.edb.hardware.skaerm.
Desværre ser det ud til, at gruppen der er nærmest skindød.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 18-10-07 23:43

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Og vi har prøvet at skrive i dk.edb.hardware.skaerm.
> Desværre ser det ud til, at gruppen der er nærmest skindød.

Er der virkelig ingen, der kan hjælpe her?

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk