firefox faneblade
Fra : ___P.Sir

Dato : 17-10-07 08:33

Ang. Firefox: Selvom jeg har valgt "nye sider skal åbnes i et nyt faneblad",
så virker det ikke som jeg ønsker. Hvis jeg f.eks. klikker på et link på en
side, så åbner linket i samme faneblad. Jeg ønsker jo at det åbner i et nyt
faneblad og bibeholder det oprindelige ved siden af. Hvad mon det er jeg
mangler at vælge, for at dette vil ske?
Preben

--
www.granvista.dk
Din feriehacienda i Spanien...

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-10-07 09:07

___P.Sir skrev:

>Jeg ønsker jo at det åbner i et nyt faneblad og bibeholder det oprindelige
>ved siden af.

kan du ikke bruge midterklik i stedet.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-10-07 10:08

Den 17-10-07 10.06 skrev Ivan V. Klattrup følgende:

> kan du ikke bruge midterklik i stedet.

Eller hold Ctrl nede, mens der klikkes.

Så vidt jeg husker, er det muligt via de avancerede indstillinger at
vælge, at der /altid/ skal åbnes på nye faneblade, men det er absolut
ikke en praktisk indstilling.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.

Fra : ___P.Sir

Dato : 17-10-07 14:58

> kan du ikke bruge midterklik i stedet.
jo - det virker. Takker.
preben

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-07 08:18

> jo - det virker. Takker.
> preben

Der findes en add on "Tab mix plus options" hvor man har mange muligheder
for at styre fanebladene.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/search?q=tab+mix&status=4

Sven

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 17-10-07 11:31

___P.Sir skrev:
> [...]
> faneblad og bibeholder det oprindelige ved siden af. Hvad mon det er jeg

Højreklik på linket.

Jørgen Farum Jensen
..