MS Windows
briani 27239
Vise fuldt filnavn.endelse
Fra : Ivar Madsen

Dato : 14-10-07 10:01

Er det muligt at få "denne computer" (er det vistnok det hedder) til at
vise filtypen med, altså filnavn.filtype ?

Det forviere mig ikke at have det med.

Hvad med gode gamle Norton Comander eller en klon af den, findes det ?

Et tillægs spm. findes firefox til WinCE? Eller hvad bruger man af browser
der?
Er det lige til, at få netværk til at køre, over USB til en mobiltlf? (SE
K850i har jeg tænkt mig at købe inden så længe)

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-07 10:18

Ivar Madsen wrote:
> [...]

Hvis du kender den gamle Norton commander til Dos, så vil du helt sikkert
sætte pris på Total commander: http://www.ghisler.com/
Den hed før Windows commander, men Microsoft surmulede over navnet, så
derfor det nye navn.

mvh Ebbe

Fra : Carl Drud

Dato : 14-10-07 10:22

Ivar Madsen <news-@milli.dk> writes:

> Er det muligt at få "denne computer" (er det vistnok det hedder) til at
> vise filtypen med, altså filnavn.filtype ?

Ja.

http://www.fileinfo.net/help/windows-show-extensions.html

http://www.mozilla.org/projects/minimo/

http://www.opera.com/products/mobile/

--
Carl

Fra : poul.b.hansen

Dato : 14-10-07 14:05

"Ivar Madsen" <news-@milli.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er det lige til, at få netværk til at køre, over USB til en mobiltlf? (SE
> K850i har jeg tænkt mig at købe inden så længe)

hej
alt+e ,funktioner,mappeinstillinger.vis fjern flueben i skjul filtypenavn
for kendte filtyper.
mvh
poul

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-10-07 14:28

Ivar Madsen wrote:
> Hvad med gode gamle Norton Comander eller en klon af den, findes det ?

Norton Commander virker stadig - men bruger kun 8+3 filnavnene.

File Commander er en klon af den - helt magen til, men den kan håndtere
lange filnavne.

Begge disse kører i et dos-lignende-vindue - men de kan formentlig ikke
købes mere ?

Så kom der også en Windows Commander - den er udgået og ertattet af:

Total Commander

Det er så en "rigtig" Windows version af den, og den udvikles stadig.

Den er fortrinlig, når man er fan af den gamle Norton Commander.

Jeg bruger selv både File Commander og Total Commander.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Lars E. P.

Dato : 14-10-07 15:08

Sun, 14 Oct 2007 11:00:56 +0200, skrev Ivar Madsen <news-@milli.dk> :

>Er det muligt at få "denne computer" (er det vistnok det hedder) til at
>vise filtypen med, altså filnavn.filtype ?
>
>Det forviere mig ikke at have det med.

I XP:
Kontrolpanel > Mappeindstillinger >fanen Vis

Fjern hak ved ' Skjul filtypenavne for kendte filtyper'

Hilsen Lars