hjemmeside !
Fra : Erik Christensen

Dato : 16-10-07 17:49

Kan mon nogen hjælpe : jeg har oprettet en hjemmeside hos TDC,men
det er mig totalt umuligt at komme ind på FTP serveren,jeg har
(naturligvis) fået brugernavn og adgangskode,men serveren vil ikke
kendes ved dem,jeg har naturligvis kontaktet TDC,men det er spild af
tid (service !!)
vh Erik ch

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 16-10-07 18:18

Erik Christensen <echris@post.tele.dk> skrev :

> Kan mon nogen hjælpe : jeg har oprettet en hjemmeside hos TDC,men
>det er mig totalt umuligt at komme ind på FTP serveren,

Du har vel slået passiv overførelse fra i dit ftp-program?

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 16-10-07 20:09

> [...]
> det er mig totalt umuligt at komme ind på FTP serveren,jeg har
> (naturligvis) fået brugernavn og adgangskode,men serveren vil ikke

En fejl, jeg gjorde, da jeg i sin tid oprettede hjemmeside hos dem var
værtsnavnet, som jeg troede, var min egen webadresse. Det var det ikke.
Det er:
homeXX-upload.inet.tele.dk (udskift XX med det tal, der står efter home i
din adresse).
Og så er der lige den med passiv-mode, som Kerim nævner.

Fra : Karl Erik

Dato : 16-10-07 20:43

Den Tue, 16 Oct 2007 16:49:11 +0000 skrev Erik Christensen:

> jeg har naturligvis kontaktet TDC,men det er spild af
> tid (service !!)
> vh Erik ch

Service fra TDC!! - forget it.
Jeg har forlængst valgt at spare de 50 kr. pr. måned (eller er det pr.
kvartal?). De er ikke 5 potter pis værd. Det er skoleelever der tjener en
skilling efter skoletid, men de kan ikke hjælpe med en skid.

mvh.
Karl Erik.

Fra : naqibullah

Dato : 17-10-07 10:13

Hej Erik Christensen

Der er forskel på brugenavn og password til control pannel og FTP
hvis du har fået dem fra Tdc, så er sikkret at det er til control
pannelen
contakt dem og bede dem om en FTP bruge navn og password

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne