Browser
stl_s 3840
arlet 2470
bruge 2 browsere
Fra : ___P.Sir

Dato : 15-10-07 18:54

Hvordan gør jeg dette: Jeg bruger normalt Firefox, men en enkelt webside,
som jeg tit har brug for, kan altså ikke sammen med FF. Tegn bliver forkert,
og visse interne links vil ikke åbne. Så denne side bliver jeg nødt til at
bruge IE til.
Jeg åbner den normalt via en genvej på skrivebordet, men det åbner jo ff,
som er standard. Så hvordan får jeg gjort, så dette link alene åbner via IE
i stedet for FF?
preben

--
www.granvista.dk
Din feriehacienda i Spanien...

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-10-07 19:10

___P.Sir skrev:

>Jeg åbner den normalt via en genvej på skrivebordet, men det åbner jo ff,
>som er standard. Så hvordan får jeg gjort, så dette link alene åbner via
>IE i stedet for FF?

Lav en genvej til IE og sæt adressen bagefter, f.eks. som næste linje
"C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe" jubii.dk

Den åbner jubii.dk i IE

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : ___P.Sir

Dato : 16-10-07 21:41

> Lav en genvej til IE og sæt adressen bagefter, f.eks. som næste linje
> "C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe" jubii.dk
>
> Den åbner jubii.dk i IE

tak - det virkede.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 15-10-07 20:54

___P.Sir :
> Jeg bruger normalt Firefox, men en enkelt webside, som jeg tit har brug for,
> kan altså ikke sammen med FF. Tegn bliver forkert, og visse interne links
> vil ikke åbne. Så denne side bliver jeg nødt til at bruge IE til.

Installer IETab i Firefox.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1419

Så kan du sætte den side/domæne til at åbne i en (IE)tab.

--
Lars

Fra : ___P.Sir

Dato : 16-10-07 21:41

"Lars Jørgensen" <no@email.invalid> skrev i en meddelelse
> ___P.Sir :
>
> Installer IETab i Firefox.
> https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1419
>
> Så kan du sætte den side/domæne til at åbne i en (IE)tab.

Tak - men det virkede ikke.