Filter
Fra : Jesper Poulsen

Dato : 15-10-07 17:48

Greetings!

Jeg er på jagt efter et 120mm filter med relativ høj luftgennemgang. I
øjeblikket anvender jeg et Rittal SK3160.000, men det bremser for meget
luft.

Jesper Poulsen

Fra : Hans

Dato : 18-10-07 23:06

Jesper Poulsen wrote:
> Greetings!
>
> Jeg er på jagt efter et 120mm filter med relativ høj luftgennemgang. I
> øjeblikket anvender jeg et Rittal SK3160.000, men det bremser for
> meget luft.

Studie Data har nogle udmærkede støvfiltre fra AC Ryan:

http://www.studiedata.dk/shop/stoevfilter-172c1.html

Jeg har et siddende direkte på min 120 mm. blæser til cpu'en, og selv om den
kun roterer med 550 rpm. er temperaturen kun steget 1 grad.

Hans