hvad vil det her koste
Fra : Donclaus

Dato : 14-10-07 15:02

hejsa
Vi er et par som gerne vil lave en fræk side .. like scor.dk
eller www.xklub.dk hvad vil det koste at lave sådan en side .... hvor folk
logger ind beskytte billeder osv ....
og chat skal der også være
hilsen claus

Fra : jopa

Dato : 14-10-07 16:03

"Donclaus" <Ingen@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> eller www.xklub.dk hvad vil det koste at lave sådan en side .... hvor
> folk logger ind beskytte billeder osv ....

op til 100,000 alt efter hvem der skal lave det

Fra : Rune Jensen

Dato : 14-10-07 16:29

"jopa" skrev i en meddelelse...

> op til 100,000 alt efter hvem der skal lave det

Jaja, du har da ret Jopa. For så vidt, når man ikke har mere at gå efter,
der bør nok udarbejdes en eller anden form for kravspecifikation Der er
jo grafisk design, kodning, programmering og sikkerhed. Samt valg af server,
som jo skal kunne klare belastningen. Mange ting at tage hensyn til. Med
mindre man bruger et CMS til at komme udenom de værste ting, så er det vel
lige før, man kan lave meget af det selv (kigger på xklubs hjemmeside, hvor
der ikke er specielt meget grafisk design).

Men har nu ikke erfaring med lige den del

MVH
Rune Jensen

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 15-10-07 00:35

> [...]
> jo grafisk design, kodning, programmering og sikkerhed. Samt valg af
> server, som jo skal kunne klare belastningen.

Og selv med dét kan prisen vist meget vel komme op over de 100.000, hvis
siden skal være lige så avanceret som Scor.dk.
På den anden side, så bruger de også en del ting, som ellers kun anvendes på
amatør-sider anno 1998 (som f.eks. spærring af mulighed for at markere tekst
osv.). Så er vi nede på 50.000. *drille-ikon*

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-10-07 18:34

"jopa" <admin@jp-web.invalid> wrote in

> op til 100,000 alt efter hvem der skal lave det

Eller FRA 100.000 alt efter hvem der skal lave det ;)

Fra : jopa

Dato : 15-10-07 19:02

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Eller FRA 100.000 alt efter hvem der skal lave det ;)

Det er faktisk horrible priser man hører om ind i mellem.

Lavede engang sider til et psykologicenter på sjælland.
De var blevet henvist af deres forening til et websmedefirma der skulle have
den nette sum af 250,000 for det

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-10-07 21:54

> Det er faktisk horrible priser man hører om ind i mellem.

Eller fair priser hvis firmaet skal overleve på det ;)

> Lavede engang sider til et psykologicenter på sjælland.
> De var blevet henvist af deres forening til et websmedefirma der
> skulle have den nette sum af 250,000 for det

Prisen står vel mål med hvad der skal leveres - hjemmesider er ikke gratis.

Fra : PostMan

Dato : 15-10-07 11:18

"Donclaus" <Ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller www.xklub.dk hvad vil det koste at lave sådan en side .... hvor
> folk logger ind beskytte billeder osv ....

Hey Claus

skriv til mig på per at 50325 dot dk

Måske vi kan finde ud af noget sammen.....

PostMan

Fra : Donclaus

Dato : 15-10-07 13:09

hej postman
har sendt dig en email .....
hilsen claus
"PostMan" <dennemail@virkersletikkehuskpådet.dkkkuuuuu> skrev i en
meddelelse news:GtWdnROHlOLdoI7anZ2dnUVZ8qOtnZ2d@giganews.com...

Fra : Donclaus

Dato : 15-10-07 13:12

har selv lavet en hjemmeside .. med det program her Website X5 ... det er
et ok program for amatør
men der skal jo være en del sikkerhed ved en sådan fræk side der
Og de 50.000 som du sagde Philip er det et seriøst byd ???
Hilsen Claus

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 15-10-07 13:25

> Og de 50.000 som du sagde Philip er det et seriøst byd ???
> Hilsen Claus

De 50.000 var ikke helt seriøst. Det var egentlig bare en konstatering af,
at Scor.dk bruger forældet kode fra midten af 90'erne.
Jeg ville blive overrasket, hvis du skulle kunne få en lignende hjemmeside
så billigt.
jopas bud på 100.000 lyder mere realistisk.

Jeg kender selv én, der fik et tilbud på 230.000 kr., men det var dog fra en
platugle, der mente, at en så avanceret side bare kunne klaskes sammen med
PostNuke på få uger.

Fra : jopa

Dato : 15-10-07 14:28

> [...]
> men der skal jo være en del sikkerhed ved en sådan fræk side der
> Og de 50.000 som du sagde Philip er det et seriøst byd ???

Prøv den rigtige gruppe for dit ? stillingsgruppen
Vi skal ikke byde herinde

--
Mvh. John
www.jp-web.dk