6 muslimske kvinder dræbt af deres egne fo~
Fra : Jan

Dato : 02-10-07 20:01

6 muslimske kvinder dræbt for at tilpasse sig vestlig kultur det er vel
noget man er stolt af i den muslimske verden.

http://www.spiegel.de/international/0,1518,344374,00.html

Jan

Fra : John

Dato : 02-10-07 20:41

"Jan" <bla@bla.dk> skrev i en meddelelse

>6 muslimske kvinder dræbt for at tilpasse sig vestlig kultur det er vel
> noget man er stolt af i den muslimske verden.

Jamen det er man da uden tvivl, da det jo er lige efter bogen:

".. Artikel 7 i forfatningsudkastet Hizb ut-Tahrir slår fast at muslimer der
"selv har forladt Islam ... er skyldige i frafald (murtad) fra Islam [og]
skal henrettes" [22] .."
http://da.wikipedia.org/wiki/Hizb_ut-Tahrir#Religionsfrihed

John

Fra : Allan Knaap

Dato : 03-10-07 06:47

"Jan" <bla@bla.dk> skrev i meddelelsen
>6 muslimske kvinder dræbt for at tilpasse sig vestlig kultur det er vel
> noget man er stolt af i den muslimske verden.
>
> http://www.spiegel.de/international/0,1518,344374,00.html
>
> Jan

Det er i sager som disse at, det ville være rart om dem der i denne gruppe,
agiterer stærkt imod dem, der i deres øjne poster fremmed fjendske indlæg nu
stod frem og lagde afstand til disse mord, foranlediget af den religion som
de ellers ikke er blege for at beskytte og påkræve eskistens berretigelsen
af.

Det man man dog kan konstatere er den larmende tavshed, som i så mange andre
lignende sager.

Jeg tror der efterhånden er lagt så megen had på denne vej af kommunikation
at, enhver udmelding der ville kunne blive tolket som svaghed overfor egen
overbevisning bliver umuliggjort. Så hellere tie fakta ihjel fremfor at
medgive at der kan være en pointe i den påstand andre kommer frem med.

Jeg tror ikke der er nogle her eller andre steder der er af den overbevisnig
at eks. alle muslimer er terrorister og jeg tror heller ikke det er alle
muslimer der praktiserer deres religion på den måde som artiklen her
fremivser resultatet af. På den måde er vi her i det officielt kristne
Danmark ikke så meget anderledes, idet der er praktiserende og ikke
praktiserende kristne, omend selv de mest ihærdige kristne vel næppe ville
gå så langt som at myrde egne familiemedlemmer i religionens navn.

Men lad os dog om ikke andet komme til enighed om at vi i Danmark ikke
længere er styret af en religion i vores hverdag som vi ser det med det
muslimske samfund. Det er måske her vi ser den væsentligtse forskel, og en
af de vigtigste årsager til at vi i Danmark ikke accepterer at få os
påduttet en religion igen.

Allan Knaap

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 03-10-07 10:02

Jan wrote:
> 6 muslimske kvinder dræbt for at tilpasse sig vestlig kultur det er
> vel noget man er stolt af i den muslimske verden.
>
> http://www.spiegel.de/international/0,1518,344374,00.html
>
> Jan

Ja og venstrefløjen jubler. Mon ikke der er fest i det rabigale venstre
også?

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)