Konservative: Regioner skal nedlægges
Fra : Kim2000

Dato : 29-09-07 18:04

Efter 9 måneder mener man regioner skal nedlægges fordi regionerne ikke kan
finde ud af det.

Skal vi minde om at hvis staten overtager opgaven, så er det tydeligt at det
er staten der er idioter og ikke gider betale og uddanne folk til opgaven,
så de bliver bestemt ikke lukket.
mvh
Kim

Fra : Per Rønne

Dato : 29-09-07 18:22

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> Efter 9 måneder mener man regioner skal nedlægges fordi regionerne ikke kan
> finde ud af det.

Lige lovligt hurtigt at nå en sådan konklusion.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 29-09-07 18:33

> [...]

> er staten der er idioter og ikke gider betale og uddanne folk til opgaven,

Så er Kim løbet med en halv vind. De konservative mener ikke man skal
nedlægge regionerne, men de vil gerne se resultater af alle de
ekstramidler der tilføres. Gør de ikke det er de ikke ansvarlige.
--
Jesper
- Man skal ikke sparke til et flyselskab hvis fly ligger ned

Fra : Bertel Brander

Dato : 29-09-07 18:53

Kim2000 skrev:
> [...]
> er staten der er idioter og ikke gider betale og uddanne folk til opgaven,

Jeg synes også at vi skal nedlægge regionerne,
de er ikke meget andet end en administrativ
enhed, der ikke tjener andet formål end at
regeringen har et sted at placere "aben".

Nogen reel indflydelse har de ikke, de er
reguleret i hoved og røv af regeringen/folketinget.

Alternativet var at give regionerne reel indflydelse på
det de er sat til at administrere, men Fogh regeringen
tør ikke give magt fra sig. Tænk om regionerne kunne finde
på at hæve skatten for at dække udgifterne til de ting som
regeringen/folketinget går rundt og lover.

Fra : Sten Schou

Dato : 30-09-07 01:31

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> på at hæve skatten for at dække udgifterne til de ting som
> regeringen/folketinget går rundt og lover.

Skattestigninger kan vi sagtens være foruden.

Hilsen Sten

Fra : Frank

Dato : 01-10-07 09:41

> Efter 9 måneder mener man regioner skal nedlægges fordi regionerne ikke
> kan finde ud af det.

"Vi arbejdede hårdt, men hver gang vi begyndte at fungere, blev nye planer
om omorganisering iværksat.
Jeg lærte mig senere i livet, at vi er tilbøjelige til at møde enhver ny
situation gennem omorganisering.
Og jeg lærte også, hvilken vidunderlig metode dette er til skabe en illusion
om fremgang, mens det i virkeligheden forårsager kaos, ineffektivisering og
demoralisering."

Cajus Petronius - død år 66 e.kr.

Mvh
Frank

--
We should invade their countries, kill their leaders and convert them to
Christianity. We weren't punctilious about locating and punishing only