Muhamedaner føj for s....
Fra : Jane

Dato : 29-09-07 16:10

Ak ja ..de muhamedaner de er s.. så syge i hovedet
http://jp.dk/timeout/article1110167.ece

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : jakobn

Dato : 29-09-07 16:24

Jane skrev:
> Ak ja ..de muhamedaner de er s.. så syge i hovedet
> http://jp.dk/timeout/article1110167.ece

Islams kvindesyn (og så meget andet) _er _ vanvittigt.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 29-09-07 16:39

jakobn wrote:

> Islams kvindesyn (og så meget andet) _er _ vanvittigt.

Pjank.. det er naturligt!
Elgstyre holder skam også flere koner og vogter skinsygt over dem så
fremmede elgstyre ikke kommer og "forurener" afkommet.
Og nej, det er ikke et citat fra en bog af Desmond Morris.

- cep

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-09-07 17:18

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com.removethis> skrev i meddelelsen

> Pjank.. det er naturligt!
> Elgstyre holder skam også flere koner og vogter skinsygt over dem så
> fremmede elgstyre ikke kommer og "forurener" afkommet.
> Og nej, det er ikke et citat fra en bog af Desmond Morris.

Men elge findes ikke i DK, omendskønt der vist er nogle multikulti biologer,
der sysler med tanker om at indføre dem i dansk natur.

Mvh
Martin

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 29-09-07 17:28

Martin Larsen wrote:
> [...]
>>
> Men elge findes ikke i DK, omendskønt der vist er nogle multikulti
> biologer, der sysler med tanker om at indføre dem i dansk natur.

Det lyder spændende og borger jo for helt nye og eksotiske trafikuheld.

- cep

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-07 17:42

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com.removethis> wrote in message

> Det lyder spændende og borger jo for helt nye og eksotiske trafikuheld.

Man kunne måske kalde det "trafikuheldsberigelse"?

/Kim

Fra : N_B_DK

Dato : 29-09-07 16:32

"Jane" <nokvin@FjørnDættehotmail.com> wrote in message
> Ak ja ..de muhamedaner de er s.. så syge i hovedet
> http://jp.dk/timeout/article1110167.ece

Jeg synes manden skal hjælpes til danmark og have asyl, tænk på de traumaer
manden har fået sig påført med den skøge af en kone, al min sympati til
denne arme mand....

Eller noget....

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Wilstrup

Dato : 29-09-07 17:28

"Jane" <nokvin@FjørnDættehotmail.com> skrev i meddelelsen
> Ak ja ..de muhamedaner de er s.. så syge i hovedet
> http://jp.dk/timeout/article1110167.ece

måske er alle der hedder Jane syge i hovedet. Jeg kendte en
gang en pige, der hed Jane -hun var rablende sindssyg, akkurat
som hendes søster, der dog ikke hed Jane - så ´jeg kunne altså
med den viden sige ; ak, ja - de Janer de er s.. så syge i
hovedet.

Fra : N_B_DK

Dato : 29-09-07 17:57

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> [...]
> som hendes søster, der dog ikke hed Jane - så ´jeg kunne altså
> med den viden sige ; ak, ja - de Janer de er s.. så syge i

Og Wilstrup går ALDRIG efter manden (eller kvinden), men altid efter bolden,
ak ja, endnu engang viser han hvad han at han elsker disse muslimske forhold
(og han har jo skrevet han hader den danske kultur...)

Fra : Sten Schou

Dato : 29-09-07 18:07

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> der hed Jane -hun var rablende sindssyg, akkurat som hendes søster, der
> dog ikke hed Jane - så ´jeg kunne altså med den viden sige ; ak, ja - de

Var hun også muhammeddaner?

Hilsen Sten

Fra : Tveskaeg

Dato : 29-09-07 18:25

On Sat, 29 Sep 2007 18:27:58 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

> [...]
>som hendes søster, der dog ikke hed Jane - så ´jeg kunne altså
>med den viden sige ; ak, ja - de Janer de er s.. så syge i

Hvor gamle var de to piger?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 29-09-07 21:36

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> der hed Jane -hun var rablende sindssyg, akkurat som hendes søster, der
> dog ikke hed Jane - så ´jeg kunne altså med den viden sige ; ak, ja - de

Ja og jeg kendte en der hed Arne der var bøssekarl og pervers på den slemme
måde. Så alle der hedder Arne perverse i hodet.

Fra : Jane

Dato : 30-09-07 17:26

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in news:46fe7d0d$0$2097
> [...]

> som hendes søster, der dog ikke hed Jane - så ´jeg kunne altså
> med den viden sige ; ak, ja - de Janer de er s.. så syge i

Nu tror jeg sku du praler, jeg tror ikke på at du har kendt nogen, hmmm
normale piger, med den instilling du har :)

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : John

Dato : 30-09-07 17:37

"Jane" <nokvin@FjørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse

> jeg tror ikke på at du har kendt nogen, hmmm
> normale piger, med den instilling du har :)

Det er vel netop dét, klovnen selv understreger.. :))

John

Fra : Wilstrup

Dato : 30-09-07 18:00

> [...]
>
> Nu tror jeg sku du praler, jeg tror ikke på at du har kendt
> nogen, hmmm
> normale piger, med den instilling du har :)

Jeg kunne sige det samme om dig: dine generaliseringer kommer
fra folk, der er syge i hovedet -ergo er du syg i hovedet.

Og jeg er gift på 24 år med en ganske normal og sød pige, har
to døtre, der også begge er normale og er ved at gennemføre en
højere uddannelse, så jow - der er ikke noget at komme efter.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-10-07 05:14

>der er ikke noget at komme efter.

Nej så ækel som du er, så er dine døtre det ret sikkert også, så nej der er
sq ikke noget at komme efter.

Fra : Notion

Dato : 29-09-07 18:43

"Jane" <nokvin@FjørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ak ja ..de muhamedaner de er s.. så syge i hovedet
> http://jp.dk/timeout/article1110167.ece

Eller han søgte undskyldning for skilsmisse og det ser ud til at det
lykkedes for ham, måske gad hun ham heller og i fællesskab fandt de denne
løsning, bare sådan for at sige, hvem her inde kender den rigtige grund for
samlivsophør ???

Men gå dog efter religionen førend du kender grundlaget.

Jeg kender et ægtepar som er katolsk opvokset De kan ikke blive skilt selv
om både mand og kone gerne vil. De har henholdsvis naboen som elsker og
samlevende, så jaaa de forbandede katolikker.

Fra : Ole

Dato : 29-09-07 19:26

Jane wrote:
> Ak ja ..de muhamedaner de er s.. så syge i hovedet
> http://jp.dk/timeout/article1110167.ece

Og ?

Ole M

Fra : Vidal

Dato : 30-09-07 11:01

Jane skrev:
> Ak ja ..de muhamedaner de er s.. så syge i hovedet
> http://jp.dk/timeout/article1110167.ece

Såvidt jeg kan se, er en sådan handling betinget
af jalousi, ganske vist drevet helt ud på kanten,
men det er jo heller ikke nogen ukendt følelse i
Danmark.

Lovgivningen *der* gør det muligt for en mand at
skyde konen af på det grundlag, det gør den ikke
her.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Knud Larsen

Dato : 30-09-07 14:18

Vidal wrote:

> [...]
> Danmark.
>
> Lovgivningen *der* gør det muligt for en mand at
> skyde konen af på det grundlag, det gør den ikke

Lovgivningen i de fleste muslimske lande gør det muligt at "skyde konen af"
uden noget som helst grundlag, - andet end at sige ordene "talaq" tre gange.
Det er endog godtkendt med tre gange talaq på en SMS, - i Malaysia tror jeg
det var. Og man var nødt til at ændre titlen på en indisk film som hed
"Talaq, Talaq, Talaq" - fordi en muslim ville være skilt, hvis han kom til
at sige titlen.

Men som Asmaa og Mona Sheikh, så er der mere end lige rettigheder for
kvinder i islam, de har faktisk fortrin (jeg er ikke helt sikker på at Asmaa
har været uden med den, men den er meget ofte brugt af muslimske kvinder)