2200 København N eller Byggeren der blev v~
Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 26-09-07 19:53

Ud af 64 anholdte fra urolighederne på NørreBro
omkring ungdomshuset ,var kun de 19 fra området.
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-8762217.html

Vi kunne her i gruppen for nogen tid siden læse fra bla
den sjove Peter Heide, at de alm beboer på nørrebro var en flok tilflytter
der bare kunne skride, jeg skal ikke her remse alle de ord op der blev brugt
om de hårdt prøvede mennesker i bydelen 2200N , blot komme med et par eks

"en ynkelig flok"
"Alle med firkantede designerbriller og Café Latte på
termokanden."
"hele flokkken er sikkert insolvente pgra de
faldende ejerboligpriser"
o.s.v o.s.v

Nu vise det sig så at kun 19 ud af 64 anholdte var fra
Nørrebro. !! ??

Selv om deres slogan's og deres banner bragte minder frem om Dea Trier Mørch
, Røde Mor og Klassekamp.
ja så gik det aldrig rigtig.
det lykkedes dem aldrig at få samme sympati og støtte som i kampen om
"byggeren"
http://www.leksikon.org/art.php?n=3162

De glemte ganske simpelt den alm borger, man kan ikke
først svine de lokale til , og så bagefter regne med deres støtte og
sympati.
sagen er er ellers god nok, en masse unge ønsker et fredeligt ungdomshus
hvor de kan være dem selv og høre musik, og alt det de unge i dag sysler med
, fint nok.
Men hvor blev den folkelige opbakning af ?
Ja den forsvandt , da arrogancen blev lidt for tydelig.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : John Doe

Dato : 26-09-07 21:01

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> Nu vise det sig så at kun 19 ud af 64
> anholdte var fra Nørrebro. !! ??

Venstrefjolserne vil sikkert fortsat benægte fakta og påstå at de autodumme
voldspsykopaterne er lokale...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-09-07 21:58

John Doe wrote:
> Venstrefjolserne vil sikkert fortsat benægte fakta og påstå at de autodumme
> voldspsykopaterne er lokale...

Jeg er ikke fra 2200, men der er kun 1300 meter hen til Jagtvej 69..
det er det samme som at det ligger lokalt i forhold til mig.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Krumme

Dato : 26-09-07 22:14

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen
> det er det samme som at det ligger lokalt i forhold til mig.
>
> // Hans
> --
> http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Ja så er alt jo lokat hvis man tager de briller på. Lokat i forhold til
hvad???

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-09-07 22:26

Krumme wrote:
> Ja så er alt jo lokat hvis man tager de briller på. Lokat i forhold til
> hvad???

Imho er alt der ligger så tæt på at man kan være der på en halv time
på cykel lokalt.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Neuman

Dato : 26-09-07 22:36

> Imho er alt der ligger så tæt på at man kan være der på en halv time
> på cykel lokalt.

Alletiders. Mon ikke der ligger en tom bygning I kan købe på Ejby
Industrivej? (8.8 km fra 2200)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-09-07 08:14

Neuman wrote:
> Alletiders. Mon ikke der ligger en tom bygning I kan købe på Ejby
> Industrivej? (8.8 km fra 2200)

Nej.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ivannof

Dato : 27-09-07 08:59

> Nej.
>
> // Hans
> --
> http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Er det fordi der ikke er andre bygninger i nærheden, så man ikke kan lade
grafittibomben falde?

--
Hilsen Ivan

Kristne bruger hovedet - muslimer bøjer det!

Fra : Neuman

Dato : 27-09-07 09:05

> Nej.

Det forstår jeg ikke. Det er, ifølge dig selv, i dit lokalområde (såfremt
jeres svage ben kan cykle 8.8 km på 30 minutter hvilket jeg måske tager fejl
i) og der er ingen naboer der umiddelbart vil føle sig forstyrrede når I
spiller koncert om aftenen.
Men det er måske netop på grund af de manglende naboer du afviser forslaget?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-09-07 14:08

Neuman wrote:
> [...]
> i) og der er ingen naboer der umiddelbart vil føle sig forstyrrede når I

Nu er det jo ikke min mening alene der afgør noget som helst.. I
øvrigt er der også Ungdomshus-brugere fra ama'r.. derfor vil det
give god mening at placere et nyt ungdomshus tæt på centrum i
københavn.

> Men det er måske netop på grund af de manglende naboer du afviser forslaget?

Der er heller ikke ret mange naboer til Grøndalsvænge.. så nej.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Neuman

Dato : 27-09-07 14:21

> Nu er det jo ikke min mening alene der afgør noget som helst.

Du har fat i noget der.

> øvrigt er der også Ungdomshus-brugere fra ama'r.. derfor vil det
> give god mening at placere et nyt ungdomshus tæt på centrum i
> københavn.

Så find et hus til salg hvor I ønsker - det kan vel ikke være så forbandet
svært.

> Der er heller ikke ret mange naboer til Grøndalsvænge.. så nej.

Det er enten løgn, eller også ved jeg ikke hvor Grøndalsvænge Allé 13 ligger
længere.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-09-07 14:35

Neuman wrote:
> Det er enten løgn, eller også ved jeg ikke hvor Grøndalsvænge Allé 13 ligger
> længere.

Der ligger 6-8 villa'er lige op til grunden, det er de eneste
beboede ejendomme der ligger lige op til den. De har alle et højt
ikke-gennemsigtigt stakit ind mod grunden, så hvis man placerer
ind/udgangen ud mod parken der ligger mellem grunden og s-togsbanen
så kommer de ikke engang til at se en punker..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-07 14:56

On 27 Sep 2007 13:35:02 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

> [...]
>ind/udgangen ud mod parken der ligger mellem grunden og s-togsbanen
>så kommer de ikke engang til at se en punker..

Jeg tror mere det er den forudsigelige infernalske larm og grove
hærværk de er bekymrede for...

Plankeværket bliver vel brugt til optændingsbrænde, næste gang de
autonome klaphatte fryser....

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-09-07 14:59

S.A.Thomsen wrote:
> Jeg tror mere det er den forudsigelige infernalske larm og grove
> hærværk de er bekymrede for...

I det interview jeg har læst med en af de naboer, lyder det mest som
om de er bange for tåregassen.... men den er det jo som bekendt ikke
os der smider med.

> Plankeværket bliver vel brugt til optændingsbrænde, næste gang de
> autonome klaphatte fryser....

Næppe.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-07 15:47

On 27 Sep 2007 13:59:15 GMT, Hans Joergensen

>I det interview jeg har læst med en af de naboer, lyder det mest som
>om de er bange for tåregassen.... men den er det jo som bekendt ikke
>os der smider med.

Men det er JERES skyld at den bliver smidt....

>Næppe.

"Næppe" er ikke godt nok....

Fra : Bo Warming

Dato : 27-09-07 19:11

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

> Men det er JERES skyld at den bliver smidt....

Når autonome oplever ubehag ved politiindsats er det noget de SELV OPSØGER
Når man rejser til Myanmar eller AFghanistan og lider derved er det heller
ikke en overraskelse

Når man sætter sit barn i dagpleje, hvor dagplejers ægtemand om aftenen
ryger, så er det heller ikke en sag for stat og straf

Fra : Bo Warming

Dato : 27-09-07 19:18

> [...]
> ind/udgangen ud mod parken der ligger mellem grunden og s-togsbanen
> så kommer de ikke engang til at se en punker..

Når man indleder beboelse, betaler man depositum

Det bør være højt for der er erfaring for at autonome er hærværkende.

Hvis de efter et år har opført sig civiliseret, kan der tilbagebetales

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-07 14:39

On 27 Sep 2007 13:07:40 GMT, Hans Joergensen

> [...]
>øvrigt er der også Ungdomshus-brugere fra ama'r.. derfor vil det
>give god mening at placere et nyt ungdomshus tæt på centrum i

Det vil give mere mening at placere det på Lolland...

Fra : Per Rønne

Dato : 27-09-07 17:04

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Imho er alt der ligger så tæt på at man kan være der på en halv time
> på cykel lokalt.

Du kan være der inden for en halv time på cykel, med en afstand på 1300
meter, skriver du.

Medmindre du bruger rollator, hvilket jeg tvivler på, burde du kunne
være hurtigere fremme, hvis du brugte samme type hest som apostlene
brugte ... men hvis vi tager udgangspunkt i den halve time, kunne man jo
tro at du bor i Rødovre eller Gladsaxe kommune.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-09-07 19:05

Per Rønne wrote:
> [...]
> brugte ... men hvis vi tager udgangspunkt i den halve time, kunne man jo
> tro at du bor i Rødovre eller Gladsaxe kommune.

Det skrev jeg faktisk ikke... med mindre du vil misforstå.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-09-07 21:58

Michael Meidahl Jensen wrote:
> Ud af 64 anholdte fra urolighederne på NørreBro
> omkring ungdomshuset ,var kun de 19 fra området.
> http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-8762217.html

Og hvad så ?
Hvor mange kom fra de direkte tilstødende postnumre? det kan sguda
være totalt ligemeget om man kommer direkte fra Nørrebro eller fra
Vesterbro, Frederiksberg, Vanløse, Glostrup, Østerbro eller hvor
fanden man bor.. Afstandende i København er altså ikke større end de
til hver en tid kan køres på cykel.

At kun 19 ud af 64 er fra Nørrebro siger jo bare at der er brug for
endnu flere fristeder ;)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Krumme

Dato : 26-09-07 22:13

> endnu flere fristeder ;)
>
> // Hans
> --
> http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Sikker på at Lolland kan løse jeres problem, så smut i bare derned!

Fra : Bo Warming

Dato : 27-09-07 02:03

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:46faaa87$0$15884$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> med , fint nok.
> Men hvor blev den folkelige opbakning af ?
> Ja den forsvandt , da arrogancen blev lidt for tydelig.

Selvom jeg de første 14 år af mit liv boede en km fra hvor jeg nu har boet i
30 år, så er jeg ikke nogen typisk Nørrebroer.
Men det har været indlysende for mig og folk jeg taler med, at de ledende
kræfter fra Jagtvej69-kliken der terroriserer os,er akademikersønner fra
whisky-bæltet og meget lidt nørrebroske.

Jeg finder egentlig ikke "rødder" et tungtvejende spørgsmål.

Tungtvejende er
1. at de ikke har styr på deres show mht at undgå vold mod politi og hærværk
mod bydelen, når deres indledningsvis hyggelige demoer sker. Deres vold
udstråler had til alle der ikke er som dem. HAd mod mangfoldighed
Intet tyder på at det vil aftage hvis de til musik får et hus i NV. Der bør
være daglig kontrol fra kommunen - og den vil være liberal og ikke
trykkende, men bør sætte voldsmænd i effektiv karantæne fra stedet.

2. Man ønsker hard core kommunisme hvor TYVERI ER GODT, paralelt med at
christianitternes tyveri af god jord og gode huse er sejr for
ejendomsret-afskaffelse. Derfor vil de kun give en symbolsk krone.

Ritt bør hårdt sige nej og ikke give køb vedr1+2

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-09-07 08:15

Bo Warming wrote:
> [...]
> kræfter fra Jagtvej69-kliken der terroriserer os,er akademikersønner fra
> whisky-bæltet og meget lidt nørrebroske.

Det har tidligere været indlysende for dig at der kun kom folk af
hankøn i Ungdomshuset - selv om det åbenlyst var forkert.. at noget
er indlysende for dig taler nærmest mere for at det er forkert, end
at det er sandheden :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69